Ainut pohjalainen edustaja joka ajaa maanviljelijäinkin asiaa on Susanna Koski. Hyvä että löi viime vaaleissa ylimielisen puoluetoverinsa muutamalla äänellä. Kauhavan lapsiedustaja on ollut aivan hiljaa. Vimpelin rietastelija aivan näkymätön nyt. Onkohan Kauhajoelta edustajaa ollenkaan kun ei näy missään. Susanna uusii varmasti paikkansa seuraavissakin vaaleissa.
Kansanedustajat
12
102
Vastaukset
- ghfghghhhhfhh
Rohkenen epäillä.
- Suski_rulettaa
Eipähän sun rohkeutes varmaan muuhun riitäkään!
- rrdttrrtryrtyytr
Suski_rulettaa kirjoitti:
Eipähän sun rohkeutes varmaan muuhun riitäkään!
Epäilen tuotakin vahvasti.
- uttiv
Susanna on vain väärässä puolueessa kun ei siellä kokoomuksessa muut tiedä maataloudesta mitään. Niille stubeille ja kumppaneille on vain tärkeintä että on hienot taskuliina ja kravattit. Ei ne tiedä mistä lehmää lypsetään hännästä pumppaisi se pullosilmä syskowitsikin siis se Ben. Salolainen kon koittaa toisenlaisia tissejä
- Uusavuton
Mistä päättelet, että Susanna Koski tietää jotain maataloudesta ?
- Wellunkamala
No enpä oikein usko.
- näinonjämpti
Mediapelle!
- Eppäilen
Itse epäilen että siinä on kyse jostain henkilökohtaisesta kaupasta.
Koski vaikuttaa ilkeältä ja pikkumaiselta eikä diplomatian taidoissa ole kehumista. - 567865433
ei se aina puolueesta oo kii ..lakeuksilla ei oo vielä käsitetty että suomen kovin porvari puolue on keskusta....ne ei aja kansan asiaa yhtään eikä ainakaan viljelijöiden se niiden pääjermu adolf sipiläkin ajaa vaan omaa asiaa. kyllä koski on mediapersoona joo,mutta ei kulkaa isolla kirkolla pärjää jos ei oo....kyllä se pohjanmaan asioita ajaa kaikista parhaiten...se rehula on aivan täysi nollapää
- myöhäisherännyt
Kurvinenkin heräsi kirjoittamaan paikallislehti Aviisiin maanviljelijäin puolesta. Myöhässä pahasti! Mavin hyllytyskin jo ehdittiin tehdä ennen Kurvisen kirjoituksia. Voi mikä lapsi meillä asioitamme ajamassa.
- uttiv
Mielipiteitä näyttää olevan monenmoisia
- viimeinenkausi
Kurvinen osoittautunut turhakkeeksi eduskunnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204