Kuinka puhutella vartijaa?

alokasvanki

Olen menossa ekaa kertaa vankilaan ja mietin että kuinka tulisi puhutella vartijoita kunnioittavasti? Haluan olla kohtelias ja saada irtopisteet kotiin, jotta pääset mahdollisimman pian lomille, siviilitöihin ja koevapauteen. Mikä on tässä mielessä tehokkain tapa puhutella vartijaa? Onko se HERRA/ROUVA VARTIJA? vai ARVOISA VARTIJA? vai kenties KUNNIOITETTU VARTIJA?

10

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2_käypää_termiä

Top-Master tai Big-Daddy.

• vantaanpamppu

Ei tarvitse puhutella. Tiukasti rehellinen katse silmiin ja kunnioittava nyökkäys riittää tervehdykseksi

• 16-14

Vasta ekaa kertaako ?

• Eimuutakunsillaikai

Vartijoita kohtaan normi tavallinen ja asiallinen käytös. Mitä nyt noita olen nähnyt, niin usein itse vartijoilta puuttuu ne käytöstavat ja sitä rataa.

• alikessuttaja

Parasta on kajauttaa isosti herra tai rouva eteen. mutta mitääna sentoja ei tarvitse repiä!

• gnrgfn

katso mikä on vartijan nimi ja puhuttele esim pomo virtanen14

• vanginvartia

Minua puhutellaan yleensä Herra Vartija. Nykyään vaadin, että niin tehdään.

• jieksu

Herra Linnanherra on hyvä ja neutraali

• Ei-Todeksi-Uskoiskaan

Jos tervehdit niin katsotaan oudoksuen ja jos et tervehdi niin siitäkin otetaan nokkiinsa eli niin tai näin aina on väärinpäin.
      se on mielivaltainen ja suorastaan ihmeellinen ympäristö jossa juoruillle annetaan suurempi merkitys kuin totuudelle jota siellä inhotaan ja peitellään.
      älä luota kehenkään eikä mihinkään aamun tai eilisen hyvä "kaveri" on iltapäivän tai huomisen vihollinen niin se toimii.

• 17cm_kovana

Vartijan kohdatessasi muikistele suutasi, keinuta persausta, hiero haaroväliäsi ja iske silmää! Vartijaa voit kutsua (kimeällä äänellä) kultsipuppeliksi tai hunajahuuleksi. Kyllä yrmeinkin pamppu oppii kunnioittamaan herrasmiestä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3166
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3013
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1802
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1701
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1326
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe