Mites äijät, jotka ajelette munat paljaaksi tai melkein paljaaksi, toimitte rintakarvojen suhteen (jos kasvaa)? Itse ajoin vasta ensi kerran rintakarvat veks, alakerta on ollut vähintäänkin trimmattu, usein myös koko posliini. Tuli olo kuin olis jotenkin enemmän alasti, kun rintakin on paljas. Kun munat ja rinta on karvattomat, alasti nukkumiseen on tullut entistä enemmän hohtoa.
Koko etupuoli posliiniksi
6
314
Vastaukset
- Paljaspappa
Nimenomaan juuri tuolla tavalla, eli kaikki pois vaan kaulasta alaspäin.
- Epilaattorilletöitä
Entäs selkä, jalat, pepa...
- Paljaspappa
Kaulasta alaspäin tarkoittaa rinta, kainalo, sääri, pylly, munakarvat sekä käsivarret, selkäkarvoja ei ole onneksi ja muutkin karvat eivät ole kovin tummia.
- Öööäääööö
Hah haa. On sitä kaikkea, huh !
- kalju-kojootti
Näin se on, että ulkosalla tuntee olevansa enemmän alaston, kun pää on hiukseton.
- juttanz
Itse tällaisen äijän avovaimona pidän kyllä huolen äijänkin karvojen ajelusta, itse pidän piipan posliinisena ja nykyisin olen ajellut myös miehen muna- ja rintakarvat säännöllisesti. Seksi täysin karvattomana on kyllä ihanampaa...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358