Olen huomannut että johonkin kohteeseen jollain lentoyhtiöllä on sopiva lento toiseen suuntaan mutta toiseen suuntaan hankala,varmaankin voi ottaa lennon toiseen suuntaan toiselta lentoyhtiöltä? Onkohan siitä joitain käytännön hankaluuksia?
Kahden yhtiön yhdistelmä
5
64
Vastaukset
- rip_spanair
Ei siinä muuta ole, kuin että jos toinen lento peruuntuu kokonaan jostain syystä, toiseen suuntaan liikennöivän yhtiön ei tarvitse ottaa sitä huomioon millään tavalla vaan normaalit peruutusehdot pätevät. Itselleni on käynyt niin, että yhtiö, jolla oli tarkoitus lentää takaisin, teki konkurssin hieman ennen matkaa. Tuli vähän kiire hommata uusi lento tilalle ja se oli luonnollisesti kalliimpi ja huonompi vaihtoyhteys. Eihän tuollaisen riski mikään suuri ole, mutta kannattaa kuitenkin pitää mielessä että kaikki on mahdollista.
- epätietoinenair
Hyvä huomio,niin voi käydä,ja kahdenkertainen mahdollisuus että lakot sotkee lentoja,vaikka toisaalta riski aika pieni.Kannattaa miettiä toisenkin kerran ennen kuin varaa mitään
- Kalliiksi-tulee
No hankaluus on ainakin siinä että yhdensuuntaiset lennot ovat todella usein aivan järjettömän kalliita meno-paluu lentoihin verrattuna. Tuolla kuvailemallasi toimintamallilla joudut ostamaan kaksi yhdensuuntaista lentoa. Tai vaihtoehtoisesti kaksi meno-paluu lentoa joista kummastakin jätät paluun käyttämättä.
- VaihtoehdotOli
Tai sitten "halpisyhtiöiltä" joissa ei ole tuota menopaluu kytkyä.
- epätietoinenair
Lennot yhteen suuntaan ovat kyllä hyvin kalliita,sen huomasin kun katselin tarkemmin,joten parempi ottaa vaan meno-paluu ja ei välttämättä se halvin jos haluaa sopivat ajat,ettei paluuta keskiyöllä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748