Ootko yrittänyt soittaa perjantaina jollekin viranomaiselle tai muualle klo 16.00 tai 17.00 (siis jos lukee että toimisto auki siihen asti)?
Ei muuten onnistu puhelinyhteys enää perjantai-iltapäivällä lounaan jälkeen.
Jos soitat niin on tämäntyyppisiä vastauksia:
".............., kommer kl se ja se" Jos soitat silloin niin tulee että: "..........on tavattavissa........."
Toinen tapaus:
Lounastauko on siis 12.00 - 13.00.
Jos soitat klo 13.01, tai 13.10, niin takuulla ei ole ketään paikalla.
Onko muut huomanneet?
6
128
Vastaukset
- eiookokoajan
ootko yrittänyt katsoa milloin on ns. telefontid
- työmoraali
No, oon täällä Tukholmassa.
Olen katsonut puhelinajat. Ehkä muualla Ruotsissa viranomaiset ovat paremmin paikalla.
Jos täällä Tukholmassa olisivat, niin enpähän täällä kyselisi.
Täällä Tukholmassa on nyt näin. - eiookokoajan
oletko myös soittanut sillon kun on puhelinajat?
- Petoksellisuutta
Yhteiskuntamme viranhaltiat varastavat muutamia työtunteja jättäen ne tekemättä . Tuollaiset väärinkäytökset ovat hyväveliverkoston hyväksymiä .
- Epäileväinen
Olen monena muunakin päivänä.Ja usein on tosi pitkä jonotusaikakin ja monesti maksullinenkin..Luulen että kyseisillä virastoilla tai firmoilla on sopimus telian kanssa niin että kansalaiset rahoittaa kyseisten virastojen/firmojen virkapuhelut tälla lailla
- sanoojopamamu
no se pienin vika ruotsin maassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337