Mukikakku onkelmia

Mukakastakakussa

Tein tänään mukikakkua elikakku mikrossa no mut kuitenkin niin kun siihenhän tulee kananmunaa ja mulle kävi niin että sekotin kaikki aineet yhteen muna ja se ei oikeen kunnolla sekottunu siihen. No työnsin sen sörsselin sit mikroon minuutiks ja johan alko pullistumaan :D no kun avasin sen mikron oven niin mitä mä näänkään.... 0_0

Sieltä sisältä näkyy jotain epämäärästä valkosta. Ja siitähän kaikki jo nokkelana päättelikin että munakashan se siellä :)
No niin olikin ja ihan kunnon munakas okikin keltuainen ja kaikki... No oli erittäin hyvää kyllä :)) ihan kamalan makusta...
Miten se pitäs tehä et ei tuu munakasta sisään kun mä sekotin ne "tosi" hyvin ja silti sellanen pikkukaveri kakussa...
Ois kiva tietää ;)

4

533

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaakaojauhe

Moi @muNakastakakussa!

Millaista kaakaojauhetta tarkkaan ottaen käytit? Eri kaskaojauheet eivät sekoitu nesteeseen samalla tavalla vaan täytyy laittaa kuumaan nesteeseen.

Mukikakussahan ensin kuumennetaan rasva mikrossa, sekoita kaakaojauhe kuumaan rasvaan, silloin saat sekä suklaata, että hyvän rakenteen kakkuun.

Jos lisäät munan huonosti sekoitettuna ja kuumennat ruokaa, siitä alkaa kehittyä munakasta.

Kokeile siis vaihtaa kaakaojauhe.
      Ps. voit käyttää myös suklaata mukikakussa.

• alotinkeshustelub

Heimä olen ap!
      Biikos vinks tä! Mä v oin hdyöntää sitä m n muki kakassa! <3 kiitos toi v othaa numakasta mukikanassa

• kakku_muki
    • mikro_nisti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1226
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      833
    Aihe