aikuisten scifiä +18?

kovempaa_tavaraa

Onko olemassa mitään semmosta ns. "hardcore", aikuisten scifiä joka ei sovellu lapsille?

11

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scifisti1977

Oletko katsonut sitä uutta versiota Battlestar Galactica:sta? Se on aika realistista draamaa ja scifiä. Siinä käsitellään aika vaikeitakin aiheita. Moni ei siitää pidä, mutta moni pitää. Itse pidin. Ihan ok. Sitä suosittelisin. Nimittäin en osaa kuvitella lapsia katsomassa sitä.

• sciföö

Galactica on kyllä melko lastenmielisille aikuisille ja lastenmielisille lapsille.

Parasta aikuisten scifiä ( 18) ovat terminaattori elokuvat, alien-elokuvasarja, predator, bladerunner nyt näin muutamia mainitakseni...

• ei_aloittaja

Et ole tainnut katsoa edes uutta versiota jos lastenmielisille sitä suosittelet. Terminaattorit ja predatorit ovat paljon lapsellisempaa kamaa. Blade Runnerista olen samaa mieltä.

• Scifisti1977
        sciföö kirjoitti:

Galactica on kyllä melko lastenmielisille aikuisille ja lastenmielisille lapsille.

Parasta aikuisten scifiä ( 18) ovat terminaattori elokuvat, alien-elokuvasarja, predator, bladerunner nyt näin muutamia mainitakseni...

"Galactica on kyllä melko lastenmielisille aikuisille ja lastenmielisille lapsille."

Niin, se 1978-1979 tehty Galactica. Minä puhuinkin 2003-2009 vuosina tehdystä UUDESTA versiosta...sanoinhan tuossa aloituksessa: "Oletko katsonut sitä UUTTA VERSIOTA Battlestar Galactica:sta?" Se nimittäin osaa välillä olla oikein inhorealistinen ja kuitenkin niin koukuttava. Tosi hyvä.

Stargate Universe on myös kohtuu realistinen ja hyvä myös.

• aikuisempinainen
    • khjg
      • khjg

Muilla nettisivuilla jotkut mainitsivat scifi-sarjat Killjoys ja The Almighty Johnsons, jotka olisivat saaneet TV-MA -luokituksen eli ohjelmasuositus vain aikuisille liiallisen väkivallan ja seksin näyttämisen vuoksi.

• K18SciFi
    • tyttötuo

Mun lista:
      Ruumiinryöstäjät -56
      2001: Avaruusseikkailu -68
      A Clockwork Orange - Kellopeliappelsiini -71
      Solaris -72
      Hiljainen pako -72
      Pako tulevaisuudesta -76
      Blade Runner -82
      The Thing - 'se' jostakin -82
      Kärpänen -86
      Total Recall - unohda tai kuole -90
      12 apinaa -96
      The Matrix -99
      Donnie Darko -01
      Ihmisen pojat -06
      Source Code -11
      Looper -12
      Her -13
      Ex Machina -15
      Nämä ainakin.

• AikuistenScifiä
    • Revittäjä_X

Katsoin kerran sellaisen elokuvan, jossa jätti-tussut nielivät ihmisiä. Oli seksiä ja jännitystä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe