Hei, olen 16-vuotias poika ja haen kesätyöpaikkaa kiinteistönhuollosta. Hakupaperissa kysytään "miksi olisit sopiva juuri tähän työhön?".
Mitä tähän pitäisi vastata? Miksi kiinteistönhuolto olisi sopiva paikka? Ja olen kyllä kiinnostunut tästä ja mielenkiinnolla olisin mukana ja olen innokas oppimaan alasta uutta.
Miten tämä edes pitäisi muotoilla. Tosi lyhyesti. Mikä olisi hyvä syy?
Kiitos tositosi paljon jos vain jaksatte vastata :) Nopeaa vastausta siis tarvittaisiin.
kiinteistönhuoltajaksi kesätöihin
4
105
Vastaukset
- syyyyyyyt
Tuossahan sinä jo kerroit syyt.
- laitavaiknäin
"Olen aidosti kiinnostunut kiinteistönhoitotehtävistä, uskon jo jotain osaavanikin mutta minulla on palo oppia lisää".
- vanhatäti
"palo oppia" kuullostaa siltä, että se ei ole 16-vuotiaan näppäimistöltä kotoisin.
- huhhuijaataass
vanhatäti kirjoitti:
"palo oppia" kuullostaa siltä, että se ei ole 16-vuotiaan näppäimistöltä kotoisin.
Voihan se sitte olla myös "halu oppia" ja eikö olekin hyvä ettei kuulosta 16-vuotiaalta? Kukapa haluisi kuulostaa keskenkasvuiselta? ja voihan hakemukseen ikänsäkin laittaa tai sisällyttää ansioluetteloon syntymäaika et saa työnantaja siitä laskea hakijan iän mikäli pitää tuota tietoa tärkeänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299