Olen nyt noin vuoden ajan seurannut tätä suomi24 menoa ja todennut että varmaan jokainen käyttäjä täällä omn alle 15v. Täällä kysellään aivan älyttömiä juttuja asioita joihin vastaukset löytyisivät kirjoittamalla yksi sana googleen. Täällä suositellasn ihmisille jotain 50€ PASKA aseita proairsoftista. Veikkaisin että moni ihminen on lopettanut airsoftin koska suomi24 käyttäjät ovat ohjanneet heitä väärälle uralle. Mielestäni tämä palsta tarvitsisi moderaattorin joka pystyisi päihittämään tämän kiimaisen ES huuruisen naski armeijan.
Suomi24 naskit
ööötääontää
2
134
Vastaukset
- Hiemansadonkorjuuta
Samaa mieltä. Vielä pari vuotta sitten täällä airsoft- palstalla pyöri muutama asiantunteva harrastaja, jotka pitivät keskustelun tason vähintäänkin siedettävänä.
- Moms_spagethi
Ois kysymys jollekin joka osaisi selittää: miks RIS ja RAS kiinnikkeet on niin kalliita Ja miten sais aikaan/mistä löytäis tämmösen tactical gripin kiinnikkeen m16 carbineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244