TUNTUU ETTÄ MULLA ON JOTENKI HUONO SUHDE ISÄÄNI JA KADUN SITÄ. TUNTUU ET OON YKSIN JA OON KOHDELLU OMIA VANHEMPIANI HUONOSTI. MINUA VAAN MASENTAA SE AINA KUULLA MITEN TOISET YLPEILEE OMIEN VANHEMPIENSA KANSSA. MULLA ON TOKI MOLEMMAT IHAN ELOSSA. MUT FAIJAN KANSSA MEILLÄ OLI TYPERÄ RIITA JOKA MUA ON VAIVANNU. OIS UPEETA VAA SE ET SAISIN JOSKUS PIDETTYÄ HYVÄT VÄLIT VANHEMPIINI. ISÄNI ON ERÄÄLLÄ TAPAA KUIN TAMMIHÄRKÄ. MÄ TUNNEN OLEVANI TAAS YKSIN. MITÄ TEEN
SUHDE ISÄÄNI
2
80
Vastaukset
- MASENTAANIINHELVETISTI
EN VAA TIEDÄ OONKO MENETTÄMÄSSÄ OTTEENI ELÄMÄÄN JA VÄLINI VANHEMPIINI.
- selvinnytmelkein
Hei!
Olet ilmeisesti nuori? Elämän tarkoitus on päästää irti omista vanhemmista ja alkaa elämään omaa elämää. Monesti nämä kasvun vaiheet ovat hyvin kivuliaita ja vaikeita. Toisilla kaikki näyttää onnistuvan hyvin ja itsellä takkuaa.
Isän täytyy tulla vastaan omalta osaltaan jos haluaa säilyttää hyvät välit sinuun. Sinulla on oikeus omiin mielipiteisiin! Sinä olet oma itsesi.
Toivottavasti saatte selvitettyä välinne!
Sukupolvien välillä "kipinöi" aina. Syy voi olla ihan mikä tahansa.
Siis onnea matkalle elämään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319