Nämä niitä kolareita saa aikaan ruuhkissa, koukataan yhtäkkiä vauhdissa toiseen jonoon joka seisoo paikoillaan ja hyvässä lykyssä edes mahduta sinne kokonaan.
Tai liian hitaalla vauhdilla vaihdetaa kaistaa toiseen jonoon jossa liikenne etenee 20-30km/h suuremmalla nopeudella ja suoraan jonkun eteen ja totta kai mitä huonompi keli niin sitä hitaammin möngitään eteen. Loput saa lukea lehdistä.. Takana tuleville siinä on miina sitten, että ehkä se takana ajanut (minä) kerkiää jarruttaa mutta entäs ne muut sitten..
Taas yksi vitun vatipää runkku kehä I:llä, vaihtaa yhtäkkiä kaistaa 60km/h nopeudesta toiseen jonoon joka seisoo paikoillaan, tiukkaan väliin koitti ajaa mutta ei mahdu sinne kokonaan jääden siis ajamalleni kaistalle edellee siihen eteen. Tiukka jarrutus ja torven soitot mulkulle, katsoin sivupeiliin ja huh ei ajanut takana oleva auto minun autoni perään, en tiedä miten käsi siellä kauempana sitten.. Oliko kehä I:llä kolari iltapäivällä?
Pidin aika reilua välimatkaa siihen edellä olevaan että minä tässä en ole syyllinen, kyllä mulla oli aikaa hidastaa, ei nyt edes täysillä tarvinnut jarruttaa vielä mutta voimakkaasti, kiitos joo..
HIDASTA AJOISSA, RAUHALLISESTI, VILKKU PÄÄLLE AJOISSA ETTÄ MITÄ AIOT SAATANAN TAULAPÄÄT!
Yhtäkkiset kaistanvaihtaja idiootit
12
98
Vastaukset
- peliJoMenetetty
Tzadi, autoilun ihmemaa.
Olet paikallisten kehuvan, kuinka paljon parempia pääkaupunkiseudun autoilijat ovat ja niin joustavia ja muut huomioonottavia. - OpetteleArvioimaan
No etpä ajele Thaimaassa 6kk vuosittain niinkuin minä vasemmanpuoleisessa liikenteessä Autoilioiden kanssa jotka saavat ajokortin oikeastaan ostamalla..Täällä kaikki noi on tuttua ja paljon muutakin..Eniten häiritsee kun vilkkuja ei käytetä usein ollenkaan,ajetaan ilman valoja pimeällä,10v pennut ajelee mootoripyörällä useita kavereita kyytissä..Suojateitä on vain piirretty huvin vuoksi tien pintaan ja paljon muuta..Suomen popleemat liikenteessä on pilkku verattuna Aasiaan ja moneen muuhun maahan.Täällä kuolee liikenteessä 24-28 tuhatta ihmistä liikenteessä,siis mailman toiseksi eniten.Sairaalassa kuolleita liikenneonettomuuden uhreja ei ole laskettu siihen.Pitää vain opetella ajamaan silmät auki joka Suomen liikenteessä pitäisi olla niin helppoa ja vaaratonta että ihmetyttää että joku yleensäkkin kuolee siellä vaikka ajaisi silmät kiinni.
- Mac_Gyver
Tunnetko itsesi nyt suureksi sankariksi?
- fivecents
Jos toinen kaista vetää hitaasti, niin yleensä kannattaa sillä vetävämmälläkin kaistalla sovittaa nopeuttaan hitaammin ajavien mukaiseksi tai ainakin pitää nopeusero malttillisena max luokkaa 20km/h. Ihan vain siksi että noita yhtäkkisiä kaistanvaihtajia tulee aina olemaan ja jollet halua törmäillä niihin, tämä on ainut keino välttää paha onnettomuus.
Ehkä itsestään ajavat autot poistaa tämänkin stressitekijän ruuhka-ajamisesta.- q2we3dx2weqqwqqq
Sinäkö teet niin, olet se ainut 50 000 ajoneuvon ruuhkaliikenteessä joka ajaa 5km/h nopeudella toista kaistaa pitkin missä ei ole muuta liikennettä, vain siksi kun toisella kaistalla ajetaan myös 5km/h? Kyllä se on hyvä huomioida nopeuserot, kaistanvaihtaja riskit mutta ei kukaan tee noin, hidastatko myös 5km/h kun ajat kääntyvien kaistan jonon ohi.
- Kjell.Y.Pippelström
Välillä vedellään hitaasti, sitten nopeasti, ja sitten taas hitaasti...
- Anonyymi
Kjell.Y.Pippelström kirjoitti:
Välillä vedellään hitaasti, sitten nopeasti, ja sitten taas hitaasti...
Penis.
- fakta-homma
Joskus tulee vastaa noita vatipäiden aiheuttamia "haamuaaltoja" joiden vuoksi liikenne hidastuu tai jopa pysähtyy ilman mitään näkyvää syytä.
- selkeäSyyLöytyy
Jos ajaa kunnollisella länsiautolla, niin pystyy keskittymään täysillä liikenteeseen ja ajamaan reippaasti ja joustavasti, mutta jos ajaa aasialaisella kaistoja hakevalla autolla huomio kiinnittyy ihan muuhun ja siksi tulee virhearvioita ja käsittämättömiä tekoja.
- Provoilua
Hehe. Vitsikäs?
- Mac_Gyver
Olenkin ihmetelly Volvoseikkailijoita. Omituisia liikkeitä ja järjetöntä toimintaa.
- Anonyymi
Huhhuh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229