Olen siis 2002 vuonna syntynyt 13 vuotias tyttö. Minulla on 3 sisarusta ja isä. Äiti jätti isän kun olimme pieniä. Isämme on maailman parhain isä meille. Rakastava,huolehtiva ja kaikkea muuta mitä hyvä isä on. Mutta isälläni on menneisyydestä rikkolliset taustat joka heijjastaa häneen vielä tänäkin päivänä. Isäni vihaa poliiseja,tummaihoisia yms. Isän opetuksien kautta minäkin vihaan. Yksi päivä koulussa minulla ja minun kavereilla oli tullut tappelu maahanmuutaja nuorten kanssa. Rehtorin puhuttelussa soitin isälleni tapahtuneesta ja puhuttelun jälkeen isäni käski minun hakata tämän pojan. Vastahakoisesti löin hänet seinään ja löin sekä potkin. Isäni vain solvasi poikaa samalla. En haluaisi olla tälläinen. En halua myöskään olla epäkunnioittava isää kohtaan. Mitä voin tehdä?
Isäni haluaa minusta pahan
9
100
Vastaukset
- Kökkelölöö
Onks se uusnatsi?
- IsäsFrendi
Isäsi haluaa sinusta terveen nuoren. Kuuntele häntä kunnes aikuisempana ymmärrät että hänen toimintamallinsa oli paras.
- Vihaajatvihaa
Millä tavalla se on tervettä hakata toisia? :|
- SemmonenjokavälittäÄ
Hei sun isä ei voi päättä minkalainen susta tulee sä päätät sen yritä olla vaan oma ittes semmonen mikä haluut olla pää asia et ÄLÄ muutu miksi et halua!!!
Eiköhän isäsi yritä ajatella parastasi.
Hänellä on vain oma huono historiansa, minkä takia toimintamallit saattavat olla sopimattomia.
Älä tee kaikkea mitä hän sanoo, jos se tuntuu väärältä. Selitä asia hänelle parhhasi mukaan, ja toivo, että hän ymmärtää.- Vihaajatvihaa
Mutta isälleni on hyvin tärkee että kunnioitemme häntä ja hänen sanaansa täytyy totella. Muuten siitä rangaistaan kivuliaasti. Ei hänelle voi mennä sanomaan vain että "En tottele sua, elän nyt omaa elämää!". Ei ikinä. Saat katua sitä pitkään..
- Halooooäöeosäåa
VASTAA ET ONKS SE NATSI?
- Vihaatvihaaja
En tiedä...mutta kunnioittaa hitleriä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565660Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691822- 1141717
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos251484Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121301Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3361270Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3441261Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa371255