Isäni haluaa minusta pahan

Vihaajatvihaa

Olen siis 2002 vuonna syntynyt 13 vuotias tyttö. Minulla on 3 sisarusta ja isä. Äiti jätti isän kun olimme pieniä. Isämme on maailman parhain isä meille. Rakastava,huolehtiva ja kaikkea muuta mitä hyvä isä on. Mutta isälläni on menneisyydestä rikkolliset taustat joka heijjastaa häneen vielä tänäkin päivänä. Isäni vihaa poliiseja,tummaihoisia yms. Isän opetuksien kautta minäkin vihaan. Yksi päivä koulussa minulla ja minun kavereilla oli tullut tappelu maahanmuutaja nuorten kanssa. Rehtorin puhuttelussa soitin isälleni tapahtuneesta ja puhuttelun jälkeen isäni käski minun hakata tämän pojan. Vastahakoisesti löin hänet seinään ja löin sekä potkin. Isäni vain solvasi poikaa samalla. En haluaisi olla tälläinen. En halua myöskään olla epäkunnioittava isää kohtaan. Mitä voin tehdä?

9

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kökkelölöö

Onks se uusnatsi?

• IsäsFrendi

Isäsi haluaa sinusta terveen nuoren. Kuuntele häntä kunnes aikuisempana ymmärrät että hänen toimintamallinsa oli paras.

• Vihaajatvihaa

Millä tavalla se on tervettä hakata toisia? :|

• hahahahah

• SemmonenjokavälittäÄ

Hei sun isä ei voi päättä minkalainen susta tulee sä päätät sen yritä olla vaan oma ittes semmonen mikä haluut olla pää asia et ÄLÄ muutu miksi et halua!!!

• Eiköhän isäsi yritä ajatella parastasi.
      Hänellä on vain oma huono historiansa, minkä takia toimintamallit saattavat olla sopimattomia.
      Älä tee kaikkea mitä hän sanoo, jos se tuntuu väärältä. Selitä asia hänelle parhhasi mukaan, ja toivo, että hän ymmärtää.

• Vihaajatvihaa

Mutta isälleni on hyvin tärkee että kunnioitemme häntä ja hänen sanaansa täytyy totella. Muuten siitä rangaistaan kivuliaasti. Ei hänelle voi mennä sanomaan vain että "En tottele sua, elän nyt omaa elämää!". Ei ikinä. Saat katua sitä pitkään..

• Halooooäöeosäåa

VASTAA ET ONKS SE NATSI?

• Vihaatvihaaja

En tiedä...mutta kunnioittaa hitleriä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5660
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1822
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1717
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      25
      1484
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1301
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      336
      1270
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      344
      1261
    10. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      37
      1255
    Aihe