Elikkä siis minulla on hoitoponi jolla on piuhat ja en oikein tiedä miten ne laitetaan yleensä opettajat ovat antaneet viedä hevosen tunnille ilman piuhoja ja opettajat laittavan ne sitten ennen tunnin alkua mutta koska minä en ole koskaan mennyt pojilla niin en ole päässyt katsomaan miten ne laitetaan. Nykyään opettajat ovat vähän tuhraantuneita laittamaan niitä niin ne pitäisi laittaa itse ennen tunnin alkua. Kiltti auttakaa
Piuhat ????
Apuapiuhaongelma
2
106
Vastaukset
- dftguyhiko
Minkälaiset piuhat? Puhutko martingaaleista, vai jonkinlaisista apuohjista? Jollet tiedä nimeä, niin katsotko vaikka kuvan netistä ja linkkaat tänne? :)
- yasminhevoset
Jos tarkoitat martingaalia!? niin martingaali kiinnitetään suitsiin ja sitte laitetaan siitä isosta reiästä kaulalle ja sitten sellainen roikkuva "hihna" laitetaan satulavyöhön. En oikein osaa selittää asiaa. Mutta yleensä martingaali on suitsissa kiinni.☺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076