Hei ! ☺
Täällä 22-vuotias tyttö (nainen) etsii mahdollista aupair perhettä jostain päin maailmaa, Australia, Yhdysvallat ja Englanti kiinnostaa eniten mutta tottakai saa ehdottaa muitakin maita, olen avoin!
Olen työskennellyt (työskentelen vielä) turvallisuus-alalla 4:ttä vuotta, jonka ohessa urheilen paljon, matkustelen, vietän aikaa kavereiden kanssa ja kaikkea muuta mieluista. Ruuanlaitto on myös lähellä sydäntä.
En polta, enkä omista ajokorttia.
Olen todella positiivinen, pirteä ja motivoitunut, en luovuta helpolla. Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja muhun voi luottaa. Olen myös oma-aloitteinen ! Olen työnki puolesta paljon tekemissä lasten kanssa ja muutenkin lastenhoito kokemusta löytyy. Tykkään viettää aikaa lasten kanssa.
Olisin valmis aloittamaan kuukaudenpäästä tai myöhemmin ja mieluusti työkestäisi 3kk tai enemmän kun se :)
Jos kiinnostaa niin laita mulle viestiä niin jutellaan enemmän ! Kiitos :)
Tiinaojala94@gmail.com
Hei perhe !
tiinaaao
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337