Hei! Olen kohta 15 vuotta vanha tyttö, jota kiinnostaisi päästä hevosenhoitajaksi Kaarinan seudun läheltä. :)
Ratsastustaustaa on nyt sellaiset 8 vuotta, ja nuorempana ratsastin kerran viikossa, mutta kohta kolme vuotta olen ratsastanut nyt 2 kertaa viikossa. Aina silloin tällöin kun on ollut aikaa, olen käynyt tallilla siivoilemassa, ja katsomassa tunteja.
Hevoset on jo tuttu juttu minulle, ja pysyn aina rauhallisena vaikka hevonen sattuisikin olemaan hätääntynyt yms.
Haen lähinnä lisää kokemusta tallielämästä, ja eihän se nyt pahaksikaan olisi jos pääsisi ratsastamaankin vaivanpalkaksi silloin tällöin. ;)
Laitathan viestiä, jos olisi hoitoheppoja tarjolla! :)
viivi.korvelaa@gmail.com
Hevosenhoitaja Kaarinasta tarjolla :)
Hoitoheppojaetsimässä
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897