Tiistain ja keskiviikon välisenä yönä 22-23.3.2016 hävinnyt tavaraa pitkin suomenmaata.
Karviasta lähtenyt autokatoksesta autosta lompakko ja mekko, sekä autoa pengottu.
Jalasjärveltä lähtenyt autosta ihan kotopihasta talon vierestä radio ja vahvistin, arvo n. 300€
Laittakaas ihmiset kamerat tulille ja auton ovet lukkoon, taas epidemia iskee. Ja kaikki kallis pois autoista!
Olen puhunut
Varkaita taas liikkeellä Karviassa ja lähialueilla
10
374
Vastaukset
- jokotaas_
Olisko samaa porukkaa, joka hillui Karviassa viime syksynä?
Nyt kun maa sulaa, niiden on helppo liikkua jälkiä jättämättä.
Kiitos tiedoistasi JJT-originaaliNäillä voroilla näyttää olevan erikoistaitoina autojen "siivoukset". Taitaa olla eri porukkaa, tosin laajalti liikkuvat.
Hyvä kun muistutit, pitääkin käydä tos hallilla kattoos, onko tullu jalanjälkiä. Omistajan poika kun armeijas on, niin aika vähäisellä vahtimisella se on. Samalla tsekkaa kameran saaliin. Muistakaa olla valppaina.
- ihan-nähty
Ovat tainneet syksyiset kleptomaanit heräillä talvihorroksesta. Kannattaa katsella markkejaan ja tarkistaa kameroiden toiminta. Yöllisiä taskulampun kanssa kulkijoita on kuulemma taas ollut liikkeellä parhaimpaan nukkuma aikaan.
Tietenkin voi kyseessä olla tämä "auton siivoamis"-porukka. - kkvj
alkkilassa ei käy varkaita konnei oo mitä varastaa
- lkjyg
Onks siä alkkilassa niin köyhää vai onks sieltä jo kaikki varastettu?
- sitämieltä
Myös huoria Karviassa riittää!
- gylgyl
Ilmasia kaiken lisäksi!
- Ei_sunkan
se silloin huora ole, jos maksua ei ota ???
- katuva
Ei kadun sitä mitä sanoin. En halua huoritella.
- mitenliittyyaiheeseen
Miten keskustelunne liittyy tähän Karvian ja lähialueiden varas-asiaan?
Vihjeeksi vain, että aloittakaa oma viestiketjunne, missä saatte jutustella näistä seksifantasioistanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748