Hei. Salolainen nuori mies täällä.
Ajattelin kirjoitella tänne kun itselläni on paljon kysymyksiä ja asioita mielessäni.
Niin. Minä olen kihloissa. kohta menossa naimisiin. jee....
Mutta seksi elämä on olematon.
Siispä kysymyksiin.
Jos nainen on antanut luvan lähteä salaa häneltä harrastamaan seksiä muiden kanssa onko se ok? Ja onko lupa oikea. vai sellainen "lupa" ja miksi salaa? en tiedä.
Onko se huono homma jos on ollut vain yhden naisen kanssa? Eli tuntuuko eri naiset erilaiselta?
Millaista on hyvä seksi? Miksen tunne mitään oikeastaan kun harrastan seksiä? väärä nainen? (naiseni vain makaa jalat levällään.....jee... ja vain noin kerran pari kuukaudessa, muulloin on menkat, pää kipeänä, vatsa kipeänä jne)
Millaista teidän seksi elämänne on?
Onko asennot tärkeitä seksissä?
Entä asusteet? (itse pidän minihameista naisella. mutta niin... tyttöni ei)
Jos ihmettelet miksi olen naiseni kanssa vielä yhdessä. Niin. Sanon sen näin. Hänen kanssaan on vaikea elää. mutta mahdotonta elää ilman. En vain osaa erota tai sanoa ei. niin naimisiinkin menoonkin päädyin...
Kyllä olen tossun alla...
Onko väärin miehen olla alistuvainen?
Mitä itse tekisit jos olisit yli seksuaalinen ja naisesi ei? onko keinoja löysentää naisen nyörejä?
Onko edes salon seudulla naisia jotka hakevat seuraa?
Onko outoa että jos harrastan kondomin kanssa. se tuntuu kivuliaalta ja väärältä. ilman se tuntuu .. no .. aika samalta. mutta märemmältä
Mikä minussa on vikana?
Onko muilla miehillä vaikeuksia löytää sitä reikää? Vai meneekö se vain itsellään juuri oikeaan paikkaan?
Miten voisi oppia paremmaksi seksissä?
Myönnän. Olen kyllä yrittänyt vetää käteen. mutta tunti myöhemmin ja miltein palohaavoilla. ei mitään. Minua ei sytytä naiset netissä. ne ovat vain kuvia tai videoita menneistä. Sydämeni on aika kuollut.
Kirjointako aivan liikaa? ja sekavasti.
Osaako joku kertoa / neuvoa miten saisin kipinää suhteeseen?
Eipä tässä kai muuta . Kiitoksia jos luit. Ja isot kiitokset jos osaat vastata joihinkin jotenkin :) .
Paljon mielessä seksi elämästäni
7
<50
Vastaukset
- realismia.m
Näyttää siltä, että on syytä peruuttaa häät. Tilanteesi ei tule paranemaan vaan koko ajan huononemaan. Tähän suhteeseen ei tule kipinää tulevaisuudessakaan.
Sinulla on kysymättäkin lupa hakea seksiä muualta, jos saat sitä liitossa liian vähän. Sinun on paljon helpompi erota epäkelvosta tytöstä, kun sinulla on jo toinen. Jos ei ole, eroaminen on monin verroin vaikeampi.
Kaikki ovat sitä mieltä, että kortsun kanssa tuntuu huonommalta kuin ilman, niin tytöt kuin pojatkin. Kortsua täytyy vain käyttää hedelmöitymisen ja sairauden estämiseksi. Vain neurootikot vaativat sitä muuten.
Ei ole oikeata suhteen mallia. Alistuvainen mies on ihan ok. Mutta jos hän kärsii, alistuvuus ei ole ok.
Vaikutat masentuneelta, mutta siihen lienee syynä kelvoton tyttöystäväsi. Älä missään tapauksessa turvaudu masennuslääkkeisiin. KAIKKI masennuslääkkeet vievät seksuaalista kykyä ja halua. Tilanteesi pahenisi.
Joidenkin lääkärien valeita, että "nämä uudet lääkkeet eivät vie seksuaalisuutta" tai että "masentuneena muutenkin seksi vähenee, mutta lääkkeillä se on autettu" ei pidä missään tapauksessa ottaa todesta. Masennuslääkkeitä voi ottaa vasta silloin, jos masennus on niin syvä, että kannattaa luopua seksistä.
Naisen nyörejä ei ole mahdollista löysentää. Katsele toisaalle ja lähde helvetistä niin pian kuin pystyt. Tsemppiä!- edellinen
Jaa, asuja en vielä käsitellyt. Minihame on ok. Jos nainen ei miehen toiveesta suostu pukeutumaan sisällä tai kesällä ulkonakin minihameeseen, hän ei ymmärrä, että mies katsoo häntä naisena eikä pökkelönä. Ilman aluspöksyjäkin hän voi olla.
Kotioloissa herttainen nainen pukeutuu nättiin puseroon ja alaosattomaan, ajaa suloisen vittunsa aivan paljaaksi, jos mies sitä pyytää. Siitä voi tehdä myös kivan kotileikin, kun mies sheivaa tai Veetillä poistaa tyttönsä karvat. :) Hei. Kiitos vastauksesta. en ymmärrä noita löylykauha kokeilijoita.. noh. jokainen pitää mistä pitää. Mutta niin kommenttiisi.
Häiden peruminen alkaa olemaan myöhäistä. kutsut on laitettu, kaikki sovittu. Ja minulle se on vain paperi lappu. Ei kipinää. okei.
seuraava ongelma on vain tuo toinen nainen. Ei niitä täällä salossa pyöri. Ja jos löydän uskon sinua tuon helpompi erota asian kanssa.
Hienoa. En ole ainoa joka vihaa kondomeita. Entä E pillerit? Käykö estoksi siinä missä kondomitkin?
Kyllä tästä alistuvaisuudesta osaa nauttia. tietyssä rajoissa vain.
Olen masentunut. mutta tilanteeni ymmärtäen. se on väistämätöntä. En ole niin rikas että voisin hankkia turhia pillereitä. Purkaan mielummin ahdistustani juuri chatti palstoille ja sellaisille.
Hyvä tietää tuo masennus lääkkeistä. Kiitoksia.
Tämä helvetti on kuin syvä kuoppa. Ei ole keinoa päästä pois.
Naiseni mielestä esineellistän ja halvennan häntä jos pyydän pukeutumaan tietyllä tavalla tai sheivaamaan... ja on outoa jos mies sen tekisi. sitäkin yritin kysyä. mutta vastaus oli huutava, korvia riistävä. "luuletko että olen niin huono, että apua tarvitsen, pidätkö minua niin avuttomana? "
Jos joskus löytäisi tuollaisen naisen mitä kuvailet.
vielä kerran kiitos vastauksestasi :) . Piristit tätä iltaa.- realismia.m
trashmail kirjoitti:
Hei. Kiitos vastauksesta. en ymmärrä noita löylykauha kokeilijoita.. noh. jokainen pitää mistä pitää. Mutta niin kommenttiisi.
Häiden peruminen alkaa olemaan myöhäistä. kutsut on laitettu, kaikki sovittu. Ja minulle se on vain paperi lappu. Ei kipinää. okei.
seuraava ongelma on vain tuo toinen nainen. Ei niitä täällä salossa pyöri. Ja jos löydän uskon sinua tuon helpompi erota asian kanssa.
Hienoa. En ole ainoa joka vihaa kondomeita. Entä E pillerit? Käykö estoksi siinä missä kondomitkin?
Kyllä tästä alistuvaisuudesta osaa nauttia. tietyssä rajoissa vain.
Olen masentunut. mutta tilanteeni ymmärtäen. se on väistämätöntä. En ole niin rikas että voisin hankkia turhia pillereitä. Purkaan mielummin ahdistustani juuri chatti palstoille ja sellaisille.
Hyvä tietää tuo masennus lääkkeistä. Kiitoksia.
Tämä helvetti on kuin syvä kuoppa. Ei ole keinoa päästä pois.
Naiseni mielestä esineellistän ja halvennan häntä jos pyydän pukeutumaan tietyllä tavalla tai sheivaamaan... ja on outoa jos mies sen tekisi. sitäkin yritin kysyä. mutta vastaus oli huutava, korvia riistävä. "luuletko että olen niin huono, että apua tarvitsen, pidätkö minua niin avuttomana? "
Jos joskus löytäisi tuollaisen naisen mitä kuvailet.
vielä kerran kiitos vastauksestasi :) . Piristit tätä iltaa.E-pillerit ovat selvästi tehokkaampia kuin kortonki. Vakiosuhteessa harvoin käytetään kortsuja, koska pyritään ehkäisyvarmuuteen ja taudin tarttumista ei tarvitse kovin pelätä.
Tuo uskomus, että halventaisit häntä, jos pyydät häneltä jotakin naisellista ja herttaista, on tosin samaa muotoa kuin feministeiltä peritty lausahdus, mutta ei se ole varsinaisesti ideologista, vaan kertoo hänen pahasta sisustaan. Paha sisu ottaa mitä tahansa lauseita keltä tahansa, jos niillä voidaan loukata toista.
Herttaisiakin naisia on, esimerkiksi oma vaimoni. Hänelle lyhyt hame, pöksyttömyys kesällä, kotona alaosaton, vittukarvojen poisto minun tekemänä ja vitun levittäminen katseltavaksi on aivan arkipäivää.
Hän on niin kultainen, että on levittänyt vittuaan saunassa ja uidessa myös muiden miesten katseltavaksi. On hän tästä saanut itselleenkin mielihyvää, mutta kaikkein parhaimmin hänen luonnettaan paljastaa, että hän on levittänyt vittuaan myös miehelle, johon ei tunne pienintäkään vetoa. Hän on siis näyttänyt sukupuolielimiään pelkästään ilahduttaakseen toista. Ja on siinä onnistunutkin, minkä mies on näyttänyt kyrvänseisotuksellaan. Herttailu on mennyt perille.
Herttainen tyttö on aarre. Poikamiehenä toivoin, että löytäisin edes sellaisen, jonka kanssa jotenkin tulee toimeen. En voinut kuvitellakaan, että löytäisinkin näin suloisen.
Vaikka nyt joudutkin naimisiin, kaikki on voimassa, mitä aikaisemmin sanoin. Ilman erillistä lupaakin voit etsiä seksiä muualta. Jos löydät söpön tytön, tämä on sinun tyttösi. Onnea sinulle! :)
Nyt vain kysyn :D . mist sit meinaat löytää tytön? hyvii vastauksii jo o tullu. oli kiva lueskella niit täs :D
Hei trashmail,
en osaa niin tyhjentävästi vastata kysymyksiisi kuin realismia.m, mutta sanon kuitenkin tämän: Ei kannata laskea sen varaan, että elämä joskus tulevaisuudessa paranee. Ota oma elämäsi haltuusi tänään. Itsekin masennuksen kahdesti sairastaneena tiedän, että se vie mehut todella pahasti. Uskallan kuitenkin väittää, että yksi tärkeä syy masennukseen on se, ettei tunne hallitsevansa elämäänsä. Sinullakin on varmasti tällainen tilanne. Olet "joutumaisillasi" naimisiin, tuleva vaimosi ei herätä sinussa paljoa mitään ja muutoinkin asiat ovat monella tapaa pielessä. Mitäpä jos koittaisit aloittaa jostakin pienestä teosta, joka parantaisi oloasi hiukan?
Tuo, ettet saa tyydytystä runkkaamisesta saati seksistä, voi viitata myös johonkin fysiologiseen ongelmaan alapäässäsi. Oletko käynyt urologilla? Tietenkin esim. masennuslääkkeet laskevat libidoa, mutta tuo ettei edes oman käden kautta onnistu, kuulostaa jo vähän hurjalta.
Miten elämäsi noin muuten sujuu? Oletko töissä tai opiskeletko? Saatko harrastuksista mielihyvää? Onko sinulla kavereita tai käytkö terapiassa? Onko sinulla säännönmukaista hoitosuhdetta? Usein seksiin liittyvät ongelmat juontuvat muilla elämän alueilla piilevistä ongelmista. Jos haluat keskustella enemmän tilanteestasi, voit laittaa sähköpostia. Osoite löytyy profiilistani. En hae seuraa, mutta vaikutat siltä, että pieni tuki alkuun pääsemisessä olisi paikallaan.
Toivon parhainta onnea jatkoon. Kaikki ansaitsevat monipuolisesti hyvän elämän, myös sinä. :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih476027Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6192429Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3441060- 771043
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551020Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62975- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58789