Pitkän lennon lentäneenä mietin tässä miten voisi parantaa palvelua.
1.
Economysta joka toinen penkkirivi pois. Tulisi enemmän tilaa. Kaikki olisivat tyytyväisiä. Matkustaisivat enemmän ja enemmän tulisi myyntiä. Win-win.
2.
Koneen keskiosaan voisi tehdä sosiaalitilan jossa olisi sohva ja vaikka iso taulutv. Kaikilla olisi taas mukavampaa matkustaa pitemmät lennot. Win-win.
3.
Jokaiselle henkilökohtainen WC tai tai ainakin vessa per pari-kolme matkustajaa. Pitkillä matkoilla mikään ei ole ikävämpää kuin jengi odottelee käytävillä jonoissa vessaan ja häiritsee istuviakin matkustajia.
4.
Economyyn a la carte ruokalista. Tai kustoimointimahdollisuus että voit kertoa kokille millaiset ateriat haluat. Ei luulisi tänä päivänä olla liian vaikeaa palkata kokki tai pari joka lennolle. Kaikki olisivat taas tyytyväisempiä.
5.
Miksi Bangkokin lento Helsinkiin lähtee 09 aamulla? Kentälle joutuu lähtemään kuudelta. Ei ole kiva herätä kostean illan jälkeen Pattayalla viideltä. Eikö Finnair arvosta yhtään asiakkaidensa lepoa ja yöunia. Muutettakoon lento lähtemään klo 16. Ei luulisi olevan niin vaikeaa. Hotellista pitää kirjautua ulos klo 12, ei kello 06. Luulisi Finnairinkin tämän tietävän. Muuttaisi kaikki Aasian lennot myös Singapore ja Hongkong sitten että lennolle ehtii kun lähtee klo 12 hotellillta.
Pelkästään näillä toimenpitellä matkustusmukavuus nousisi pilviin. Asiakkaat olisivat tyytyväisiä ja reissaisivat enemmän. Finnair tekisi enemmän voittoa ja olisi maailman paras lentoyhtiö.
Kehitysehdotuksia lennoille
2
133
Vastaukset
1 ja 2. Osta business-lippu tai comfort, 3.Riuku miehille ja naisille pukeutumistilat, 4. Vaihda lentoyhtiötä, 5. Money talks ja lennä toisella lentoyhtiöllä, niin minäkin teen ja lennän takaisin Toukokuussa Qatarilla, ei tarvitse pyytää taksia aamuneljäksi majapaikkaan
Minä itse kaipaan penkin eteen rahia, missä voisi lennon aikana leputtaa jalkoja, lisäksi jalat pysyisi lämpimänä, tietysti otettaisiin pois nousun ja laskun aikana hätätilanteet- Nousisihintakinpilviin
"Pelkästään näillä toimenpitellä matkustusmukavuus nousisi pilviin. Asiakkaat olisivat tyytyväisiä ja reissaisivat enemmän. Finnair tekisi enemmän voittoa ja olisi maailman paras lentoyhtiö."
= Alle puolet matkustajia nykyisestä ja paremmat palvelut..., moniko sitten maksaisi moninkertaisen lipun hinnan? Lippujen hintojahan nämä täällä valittaa ja muutama kehuu bisnespaikkojansa, jonka firma on maksanut (suoraan tai pisteiden kautta), eli ei riittäisi thaikkulan lennolle maksavia asiakkaita tuolla konseptilla, etenkään kun reitillä ei ole samoja sijaintihyötyjä Finnairille, kuin Himalajan yläpuolisilla reiteillä Aasiaan ja muutoinkin reitti on 9x% suomalaisien vapaa-ajanmatkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249