Moi kaikille
Eli onko seteleissä sarjanumero kahdessa eri paikassa tästä syystä:
Seteli voidaan leikata kahtia ja antaa toinen puolikas pantiksi ja luovuttaa toinen puolikas myöhemmin. Eli jos ostan vaikka nettitorilta jonkun härpäkkeen, voisin leikata setelin kahtia ja lähettää puoliskon myyjälle. Myyjä lähettäisi tavaran setelinpuolikkaan saatuaan ja saatuani tavaran lähettäisin toisen puoliskon. Ja toinen kysymys. Kumman puoliskon myyjän kuuluu lähettää ensin?
Seteleiden leikkaus
2
156
Vastaukset
Sarjanumeroiden sijanit seteleissä on lähinnä turvallisuustekiä. Eli jos seteli repeytyy ja toinen puoli katoaa, niin uutta voi mennä anelemaan pankista. Ongelma on vain siinä että sinulla täytyy olla yli puolet setelistä tallella.
Eli jos leikkaat setelin kahtia ja jätät hieman isomman puolikkaan itsellesi, niin voit hakea uutta seteliä tilalle mutta.... Ongelma tulee olemaan selittämisessä miksi seteli on leikattu.- seteleidenleikkaus
Niin eli selityshän on juuri tämä setelinpuolikkaan luovutus etumaksuksi. En ole löytänyt netistä asiaa koskevaa tietoa. Jostain olen kuiteskin saanut päähäni että just näin se homma on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893