Omistan vain tälläisen pienen Citroen C1 auton enkä isompaa joista paremmin tietoa löytyy. Pitäisi ostaa uudet renkaat ja etsinyt olen tietoja mutta ei tunnu tulevan oikein tolkkua. Haluaisin hiljaiset renkaat kun äänieristys autossani ei tosiaan ole kummoinen. Päädyin Nokian Hakkaan mutta sitten luin jossain taas toisten kokemuksista että kuluu turhan nopeasti eli 20000km ja melkein sakkorenkaat? Eli hiljaiset renkaat ja nopea kuluminen vai? Yksikseni ajelen kesällä pitkin Suomen maata ja Virossakin välillä piipahtelen. Jotain mukavuutta sitä haluaisi renkaalta mutta ei nyt sentään yhdessä kesässä tarvitsisi kulua loppuun.
Jos jollain nyt sattuisi olemaan kokemusta tai muuta tietoa näistä pikkuautojen renkaista niin mielellään ottaisin vinkkejä vastaan. Kohta se on päätös tehtävä ja uudet renkaat ostettava. Rengaskoko on huikea 155 / 65 R14
Kiitos etukäteen jos joku viitsii vastata.
Hyvät asiantuntijat
Citikkamies
1
64
Vastaukset
Halvassa pikkuautossa rengasäänet ovat aina läsnä, rengasmarkistä riippumatta. Nyt kysyjällä kesärenkaiden henkinta on kyseessä. Hankkisin renkaat kuitenkin ns. laatumerkeistä, kyseinen rengaskoko, on hinnaltaan edullinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955