Hola! Olen 19 v tyttö ja suunnittelen ensimmäistä ulkomaan matkaa ilman porukoita. Kesälomalla haluaisin mennä Barcelonaan. Rahaa ei ole hirveästi joten kiinnostaisi mistä löytäisi halpoja lentoja yms. Kaikki vinkit otetaan vastaan :) Kiitos kaikille vastaajille :)
Halvalla Barcelonaan!
7
203
Vastaukset
- Reij0
Moikka! Barcelonaan löytää onneksi aika hyvin tarjoushintaisia lentoja. Tässä sinulle yksi sivusto mistä voit vilkaista vaikka alkajaisiksi.
http://www.top10lentodiilit.suomalaisille.com
Mukavaa matkaa :) - ssaraaaa
Kiitti täytyy vilkaista :) Onko kellään muuten kokemusta on Barcelona miten turvallinen. Uskaltaako 19 vuotias tyttö liikkua yksin kaupungilla?
- tambieda
Ei kannata.
- gallek
ja miksi ei kannattaisi? Turhaan pelottelet täällä pikkutyttöjä!
- tiina222
Barcelonassa on turvallista ja itse uskallan liikkua kaupungilla enkä tunne oloani yhtään turvattomaksi. Grillikioskilla Helsingissä on paljon pelottavampaa :)
- BCN_El_Prat
Ei todellakaan kannata. Varsinkin iltaisin ja öisin TODELLA vaarallista liikkua. Olen asunut täällä 4 vuotta ja näen jatkuvasti varkaita & väkivaltaa.
- Reij0
Mnulla on lahkeessa muuten aika iso. Haluaisitko kuvia siitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289