Olen kolmekymppinen nainen, ja nyt muutaman vuoden tehnyt sairaanhoitajan töitä. Työ menettelee, mutta nyt parin vuoden ajan olen haaveillut lastenhoitajan töistä päiväkodissa. Nimenomaan siis hoitajan, en lastentarhanopettajan töistä. Ongelma on kuitenkin ettei minulla ole lastenhoitajan koulutusta, ja lähihoitajakoulusta minut varmasti naurettaisiin pihalle. Tiedän olevani ylikoulutettu ja että sairaanhoitajana saisin parempaa palkkaa, mutta lasten hoito on lähempänä sydäntäni. Olen ajatellut välillä myös lasten hoitotyötä sairaalassa, mutta sairaan lapsen hoito olisi psyykkisesti liian rankkaa.
Onko muilla samanlaisia ajatuksia?
Sairaanhoitajasta lastenhoitajaksi?
HoitajaLapsille
2
236
Vastaukset
- KaijaLah
Lastenhoitajilla ihanat työajat :)
Voithan mennä lähihoitajan tutkintoa suorittamaan. Sinulle luetaan hyväksi paljon koska olet jo sairaanhoitaja. Pääset helpolla :) Hae ihmeessä! - Ikivanha
Lastenhoitajaksi päiväkotiin on vaikea työllistyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299