Päivät junnaa eteenpäin tasaista tahtia. On avomies ja pari teiniä edellisestä liitosta saman katon alla. Viisikymppiä kohta saavutettu. Mitäs piriatystä keksis
tylsää elämääkö......
5
144
Vastaukset
- Meniköseelämäohi
Ei siihen kortit vastausta kerro, itse se on löydettävä. Tämä palsta ihan kuollut - kuten huomaat. Ja omasta itsestään se kaikki on kiinni. Seuraa paikallislehteä, mitä ohjelmaa ja tarjontaa löytyy. Uusi harrastus, mikä kiinnostaa ja mihin haluaisit panostaa? Uusi kampaus? Uusi tyyli? Kulttuuria, teatteria, what ever!! Elämä on mahdollisuuksia täynnä,kunhan ne osaa keksiä ja löytää. Keski-ikä on rajapyykki jossa joudut tekemään tiliä menneen ja tulevan kanssa. Valitse valoisa ja positiivinen tulevaisuus katkeran "elämä meni ohi" -tunteen sijaan.
- lyylikö
kiitos kommenteistasi. saisinko toisenkin vastauksen, esimerkiksi tarot korttien kautta.
- lyylikö
Olen ruskeasilmäinen. Tukkani on tummanruskea, seassa jo harmaita haituvia.
- lyylikö
nostan
- lyylikö
nostan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007806- 1075597
- 2754861
- 494813
- 753584
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274