Olen saamassa ensimmäisiä marsujani. Minulla olisi pari kysymystä: Voinko hakea marsut vanhalla hamsterin häkillä? Käykö syysheinä marsuille? Kelpaako pelletiksi Versele-Laga Compelete Cavia? Kiitos jo etukäteen!
Ensimmäiset marsut
2
92
Vastaukset
- Sedä
https://sites.google.com/site/evascaviary/vertailu
Tätä sivua vertailussa käyttäen ruuan ravintoaineet näyttäisi olevan oikeissa määrissä. Ei myöskään sisällä mitään ihan typerää, eli pitäisi olla hyvää syötettävää. Syysheinä käy, kunhan on hyvän näköistä :) Riippuu hamsuhäkistä, mutta kuljetuskopaksi suhteellisen pieni mutta tukeva koppa/häkki on turvallisin. Täysikokoisessa marsuhäkissä ne mahtuu lentelemään ihan liikaa, jos joutuu äkkijarruttamaan. - sfasfsafsf
Itse hain marsut koiran kuljetusboksilla. Olettaisin, että perus hamsuhäkki käy ellei siinä ole mitään metallisia tasoja. Tuo pelletti on oikein hyvää ja syysheinää saa antaa marsuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076