Hei
Onko muilla samantapainen ongelma kuin mulla, eli kun rakastelet vaimoani lähetyssaarnaajassa, niin pallini haisevat asennon jälkeen niin pahalle (=paskalle) ettei vaimoni enää halua ottaa kaluani suihin. Tää johtuu luultavasti siitä että kun rakastelen naistani lähetyssaarnaajassa, niin isot roikkuvat pallini hakkaavat vasten vaimoni anusta, josta tarttuu se löyhkä kasseihini. Mikä avuksi?
lähetyssaarnaajassa pallit paskassa
29
14562
Vastaukset
- Kassit
vekeen!
"eli kun rakastelet vaimoani lähetyssaarnaajassa"
EN RAKASTELE VAIMOASI MISSÄÄN ASENNOSSA!- pähkinät
Sori, lukihäriö parantaa voidaan.
- puupää
Älä selitä mitään, vaan myönnä.
- jaana
muijaas pesee perse joskus
- Rakastaja raju
- repess
vitu mikä läppä!!! hahahaaa. sano vaimolles että pesee perseensä saippualla ja veellä
- pähkinät
Sori, lukihäriö parantaa voidaan.
- perseestä haju?
Ootko koskaan ajatellut, et jos se onkin sun perse mikä haisee??? Jos esim. nuolet muijaas, ni kai sillon haistat, et haiseeko hän... Mä luulen et se oot sää ite joka haiset ja sen takii vaimos ei ime sua!!!
- epicurist
On fiksu tapa pestä pyllynsä aina ulostamisen jälkeen, mikäli mahdollista. Siitä on monta etua:
- Pöksyt eivät "ruostu"
- Voi istua alasti vaikka sohvalle
- Rakastellessa ei pylly haise eikä tahri palleja - mää
voin naistasi panna mutta kyllä pesen sen perseen
ensin!! - jackke
pyydä vaimoasi pesemään perä-röörinsä huolellisemmin ja ehkä hajustamaan sen, niin ei paskan haju tartu :-P
- juuri
aivan samat sanat!
Eiköhän ongelma sillä katoa - uskoisin niin :/
- kikulismi
olet pannut B-rappuun ja rapatessa aina roiskuu =)
- näsäviisas
En ole koskaan rakastellut vaimoasi, niin en tiedä..
- isot roikkuvat pallit
Kiitos vastauksista. Olen todella kateellinen pikkupallisille kun niillä ei ole tätä ongelmaa, pallit kun korkeintaan läpsivät välilihaa. Todellakin vaimoni anus on välillä ruskean alueen ympäröimä, mutta en ole kehdannut mainita asiasta, saattaisi panohalut mennä vaimolta pariksi viikoksi. Toisaalta voi takaapäinkin häpykarvoitus hajustua paskalle. Ratsastus lienee kaikkein puhtain seksin muodoista.
- Rakastaja raju
- P@nomees
sä oot oikeesti yks vitun kokematon teini jonka muna on kurttunen nakki ja pallit on kaks variksenmarjaa. et oo varmana ikinä ees nähny toosaa xD
- isot roikkuvat pallit
P@nomees kirjoitti:
sä oot oikeesti yks vitun kokematon teini jonka muna on kurttunen nakki ja pallit on kaks variksenmarjaa. et oo varmana ikinä ees nähny toosaa xD
heh nyt paljastui yks pikkupallinen joogaa itsesuihinottamisen takia harrastava juippi =) Ja käsi käy...
- Riku
vaimoasi suihkuun joskus
- helvetti!
kyllä ison ihmisen pitää osata perseensä pyyhkiä,ei sitä tartte erikseen pyytää!
mä luulen että tästä nauttii nyt joku uloste-fetissi.ootteko miettiny muuten mistä tällaset fetissit juontaa?meidänhän pitäis ajanmyötä aikuistua,eikä mennä lapsen tasolle takasin!aikuisen paska haisee paljon pahemmalta.
- ......
Empä ole rakastellut vaimoasi....
- hhhhui
Äläs nyt puutu yhden kirjaimen virheeseen, vaan tartu kysymykseen.
- pallit leikkuriin!
Jotain häikkää tuossa kyllä on ; joko pallit todellakin ovat jättikokoa ja leikkausta vaille normaalin kokoiset tai sitten vaimolla tiivisteet huonossa kunnossa.- Suoli kannattaiiskin tyhjentääåenne touhuilua.
Ja onhan sekin mahdolliuus ett ette sittenkään eseudy ennenaktia oikein kunnolla!
Mitäpä jos ottaisitekin ohjelmaan yhteissuihkun ennen rakastelua, pese sinä hänet ja anna hänen tehdä se sama sinulle....- kaameramies
ootko muuten koskaan videokuvannu palliesi liikettä aktin aikana, ne osuvat todella lähelle anusta normaalikokoisillakin pähkinöillä.
- jaaa...
kaameramies kirjoitti:
ootko muuten koskaan videokuvannu palliesi liikettä aktin aikana, ne osuvat todella lähelle anusta normaalikokoisillakin pähkinöillä.
tarkastelin ihan uteliaisuutta miten meillä menee aktin aikana tämä... kyllä se vaan niin on että ne mukavasti läiskähteli täälläkin..en siis ihmettele tätä ongelmaa... itseasiassa pakko sanoa, että minä naisena nautin tästä =)
- Narttu
Mitäs jos kävisit ennen aktia suihkussa ja varsinkin sen alapään kunnolla pesisit ja sitten pyytäisit naistasi ottamaan suihin. Siis ennen kuin pallisi taas ehtivät likaantua.
Jo pelkästään sperman ja vaginan eritteiden yhteinen seos voi olla aikasta inhottavan hajuinen ja makuinen.
Vai oliko tässä jokin takaa-ajatus kun haluat suihinoton vasta seksin jälkeen?- (kirjan)painaja
yksi keino vois olla kassien karvoituksen ajaminen, karvat kerää hajua ja paskakiteitä.
- asiaa!
(kirjan)painaja kirjoitti:
yksi keino vois olla kassien karvoituksen ajaminen, karvat kerää hajua ja paskakiteitä.
kukakohan tässä on kaappihomo, luulempa että sinä mies joka haaveilet pääsystä sissitelttaan 96-asentoon miesten seuraan.. Läheisyyden haku on ihan luonnollista, toiset hakeutuvat sitä varten inttiin asti, kun ei vapailta markkinoilta saa. Jaffa senkin yhteiskuuntaamme loisiva vanhoillislessukka =) Puputat suviseuroista raahatun hampaattoman mätisäkin kanssa 12-henkisen perheen, jonka verovarat kalliisti elättää. Sitä ennen sun isis ja äippäs on kustantanut vikisevälle porsaalle kaikki, kehdosta aina omaan kotiin. Sä oot pullamössö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823