Sormien hienomotoriikka heikentynyt

Puristusvoima

Eli sormet liikkuvat ''hitaasti'' ja puristusvoima on heikko. Jos laittaa kaikki sormet suoriksi nimetön on koukussa eli sitä ei saa suoristettua. Pikkurilliä ei saa liikutettua kahta senttiä enempää jos sormet ovat nyrkissä. Olen nyös huomannut, että jos juon energiajuoman niin koko kädestä tulee kömpelö. Voi olla että veren sokeripitoisuus vaikuttaa ehkä jotenkin? Jos käsi on nyrkissä en saa etusormea jännitettyä suoraksi. En ole käynyt lääkärissä ja on ollut hartia- ja niskakipuja koneella istumisesta. Ja tämä oire on vain vasemmassa kädessä, oikea toimii ihan normaalisti.

2

1370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikkuntaanäpeille

ilmeisetikkin liian vähän tehtyä voima "käsitoitä"?? eikun puntit käteen ja harjoitteleen!!! tai mennä suoraan fysioterapiaan kuntoutukseen.... jos ei muita neurologisia oireita ole???

• hyvinmeni

Nyt selvis eli oli kasvain selkäytimessä n. 4cm kaikki saatiin leikkauksessa kaikki pois. Ennen kun sairaalaan menin niin vasen jalka oli kanssa alkanut pettää. Leikkauksen jälkeen vasenpuoli ei liikkunut ollenkaan ja nyt oon sitte kuntoutuksessa.

Sormet liikkuvat vain vähän ja pikkurilli ei ollenkaan. Kävelemään en enään pysty ilman apuvälineitä. Toivotaan että kuntoutuksen avulla alkaa palautumaan. Olen siis alaikäinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2610
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe