Hei! Tilasin HM: ltä tuotteita ja minulla tuli kirjoitusvirhe sähköpostiosoitteeseeni, johon tilausvahvistus lähetetään. Luonnollisesti en saanut tilausvahvistusta, joten lähtevätkö he silti tilaukseni minulle vai edellyttääkö se tilausvahvistusta? Puhelin numeroni heillä kuitenkin on.
Tilausvahvistus
3
381
Vastaukset
- 1120
Vaikea sanoa, miten tuossa oikein käy. Jos tilausvahvistus menee sähköpostiosoitteeseen, jota ei ole, niin lähettäjälle tulee yleensä tieto, että viestiä ei ole voitu toimittaa perille. Muuten voisi tietysti ajatella, että paketti tulee aikanaan postitoimipaikkaan ja sinulle postinjakajalta lappu, että paketti on noudettavissa.
Voisi olla paras ottaa yhteyttä H&M:n asiakaspalveluun ja selittää tilanne. Asiakaspalvelunumero näyttää olevan maksuton 0800 114 000. - Josmääoisinsää
Kun laskikin voi tulla s postiin , niin ottaisin yhteyttä firmaan ja pikaisiin osoitteen.
- Vivian123
Hei! Kiitos paljon vaivannäöstä ! Täytyypä ottaa yhteyttä tuohon puhelemitse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249