Meillä Kemijärvellä on tänään näyttely....hienoa! Katselin aamulla ennen näyttelyyn lähtöä ikkunasta kun kaksi naishenkiloä ulkoilluttivat p.pystykorvaa ennen kehien alkua. Olivat fiksusti keränneet koiransa kakan pussiin....mutta sitten tapahtui jotakin niin törkeetä että ei ymmärrä. Rouvat heittivät käyttämänsä kakkapussin kävelytien varren metsään .... no eipä tarvii ihmetellä miksi kaikille paikkakunnille ei tahdota koiranäyttelyitä, itse me koirien omistajat pilaamme maineemme omalla typerällä käytöksellä....olemmalla välinpitämättömiä ympäristöä ja muita ihmisiä kohtaan.
ihmisten käyttäytyminen
2
193
Vastaukset
- Dr.alaban
Itse olen myös törmännyt tähän ikävään ilmiöön. Jos on silmään sattunut niin olen noukkinut sitten muiden pussit ja vienyt roskiin. Viikonlopun jäljiltä keräilen myös tyhjiä kaljatölkkejä lenkeillä pois luontoa rumentamasta. Yleensä siitä muutaman euron saa joilla sitten ostan herkkuja koiralle. Jos hyvä päivä niin riittää rahat myös itselle tikkujäätelöön:)
- Sepienipaha
Meillä on auttaneet kyltit ja muutamien kakkis-teleskoopit. Veikkasin varovasti huomautuskylttien tepsineen enemmän kun kasojen määrä on vähentynyt. Tekee näkyvät kyltit tai tilaa koirankakka kieltokyltin nurkilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096