Sheridanin saama profetia

211357871

Cherie Sheridanin 30.3.2016 saama profetia

LINNOITUKSET

Jumala tule hajottamaan rahan palvonnan epäjumalat, vaikka se tarkoittaisi yhteiskunnan perustusten järkkymistä. Babylonian (uskonnollisuuden) alttarit tulevat romahtamaan Jumalan voimasta.

Jumala on se, joka pitää kansakunnat pystyssä.

Kun Jumala kielletään voiman ja menestyksen antajana, jokainen kansakunta kaatuu.

TEHKÄÄ PARANNUS

Kansojen menestys ja mahti kaatuvat, kunnes ne antavat kunnian Jumalalle.

Suomi herää! Tuomio on ovella! Sinulta on odotettu vain sitä, että antaisit kunnian Herralle, joka pelasti sinut vihollisen kädestä. Kuinka olemme kieltäneet Sinut, te kysytte?

Siten, että olette vaihtaneet Minut rahan, materian ja lihallisten nautintojen epäjumaliin. Jos jatkatte tätä tietä, lapsistanne tulee vielä pahempia, kuten Sodoma ja Gomorra!

Tehkää siis parannus tai tulen ja siirrän lampunjalkanne pois paikaltaan!

Olette tuoneet pakanoiden rituaaleja minun huoneeseeni. Uskonnollisuuden ja ihmisten perinnäissääntöjen epäjumalat olette tuoneet sinne. Ja niin ovat lamppunne sammuneet.

Juhlitte voittoani noitien kanssa! Osoitatte epäkunnioitusta ristillä vuodattamalleni verelle ja kärsimykselle. Pelkäätte omasta puolestanne, ettekä huolehdi vähimmistä veljistäni, jotka kärsivät Nimeni tähden.

TEHKÄÄ PARANNUS TE PAHA JA USKOTON KANSA!

Kääntykää, ennen kuin vien teidät jälleen vankeuteen. Johtajanne ovat vieneet teidät syvälle harhaan. Kääntykää! Kääntykää! Kääntykää! Kääntykää puoleeni nöyryydessä. Älkää omaksuko valhetta!

En iske silmää synneillenne, vaan ne ovat kuin löyhkä sieraimissani. Katukaa!

Tuomio tulee viipymättä!

LUPAUS

Jos käännytte, käytän teitä Minun äänenäni koko maailmalle.

Kääntykää vain pois rahan ja materian palvonnasta. Minussa ovat kaikki teidän tarpeenne.

Tavaran himostanne on tultava loppu!

SANANSAATTAJAT

Olen lähettänyt sanansaattajiani Suomeen vuosien ajan, jotta syttyisitte.

Te pidätte heitä vain viihdyttäjinä. Mitä nyt? Mitä uutta taas? Vain uusi teatteriesitys jälleen, jota katsoa.

Haluatte, että he antavat itsensä teille kokonaan, mutta mitä he saavat palkaksi? Mitä teette saatuanne Sanan?

Te paadutatte itsenne, ette muutu. Ja jokaisen Sanan jälkeen paadutte yhä enemmän, koska ette ottaneet sanaa vakavasti.

Totisesti, lähetän profeettojani varoittaakseni teitä! Kuunnelkaa heitä ja kääntykää!

TALOUS

Kun maailman talous kaatuu, me kaadumme myös. Perustukset järkkyvät ja sulavat kuin vaha Minun edessäni.

Valitkaa siis tänään, ketä palvelette. Jos Jumalaa, niin palvelkaa tosissaan.

JOHTAJAT

Suomen johtajat ovat johtamassa harhaan kansaanne. He kuuntelevat humanismin ja poliittisen korrektiuden ääntä.

He ovat ennakkoluuloja ja rasismia vastaan muuttaen Totuuden vääräksi ja haluten poliittista korrektiutta.

Heistä on tullut sokeita taluttajia. Rukoilkaa johtajienne puolesta, että he kääntyisivät puoleeni.

TUOMIO VAI ARMO

Tuonko siis armon vai tuomion teille? Tehkää siis parannus ja kääntykää jälleen Minun luokseni rakkaani! Sillä Minä tulen pian, sanoo Jumalan Henki.

HERÄTYS

Haluaisin tulla keskuuteenne, mutta ihmiset vain pelaavat peliään seurakunnassa, eivätkä ota Minua vakavasti. He ovat huolissaan vain omasta elämästään, eikä Minulle ole siinä tilaa. Joudun ravistelemaan heitä saadakseni taas heidän huomionsa.
http://www.jouko-piho.fi/211357871

5

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaat Jumalan Lapset !

Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

. . . . . . . .

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

Kaikki syntyi Sanan voimalla.

Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

. . . . . . . .

JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA

. . . . . . . .

Johannes Kastajan - tehtäväni - on TODISTAA . . .

. . . JUMALAN OLEMASSA OLO.

. . . RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

. . . . . . . .

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

"En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

. . . . . . . .

Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

. . . . . . . .

Suomen UUDESTISYNTYNEET kuulevat HUUTONI ---> "Tasoittakaa Herralle tie !"

Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

. . . "Pohjolan Valo" = "Solna Polaris" . . . !

. . . . . . . .

Martti Lutherin profetia

"Silloin kun jumalallinen totuuden valo Euroopasta sammuu, sitä ylläpidetään pimeimmässä Pohjolassa!"

. . . . . . . .

Evankeliumi Matteuksen mukaan,

Matt. 5:14-16, 48 ---> Täydellisesti loistava valo - valaisee koko MAAILMAN

Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.

Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

Jumala SANOO . . . TULEVISTA TAPAHTUMISTA . . .

. . . AIKAJÄRJESTYKSESSÄ ASIAT ETENEVÄT SEURAAVASTI . . .

---

***** ENSIMMÄINEN TODISTAMINEN *****

Aluksi todistetaan - UUDEN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN OLEMASSA OLO ja RAAMATUN TAPAHTUMIA TODEKSI.

ME Suomen UUDESTISYNTYNEET - TODISTAMME . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - Jeesus ja opetuslapset sekä APOSTOLIT - TEKIVÄT . . . !

NE - JOTKA USKOVAT - tuon todistuksen ---> VIISAITA = UUDESTISYNTYNEITÄ !

---

MESSIAS TULEE - Jeesus Kristuksen Toinen Tuleminen . . . :)

YLÖSOTTO TAPAHTUU ---> TOINEN otetaan . . . TOINEN jätetään.

VIISAAT lähtevät . . . TYHMÄT jäävät - seuraamaan TOISTA TODISTUSTA.

---

***** TOINEN TODISTAMINEN *****

KAKSI SÄKKIPUKUISTA todistavat - VANHAN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN SANAA, kuten myös ILMESTYSKIRJA asian kertoo.

Elia ja Mooses - TODISTAVAT . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - HE aikaisemmin Raamatun mukaan - TEKIVÄT . . . !

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !

• Pohjolan Valo - Solna Polaris?

----------------------------------

Jumala SANOO . . .

. . . säkkipukuiset TODISTAJAT ovat . . . Elia ja Mooses . . . !

. . . Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

----------------------------------

Edellinen on - Jumalan VASTAUS - seuraavaan pohdintaan . . .

--------------- LAINAUS - Profetiat PALSTALTA

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14145766/10-neitsytta-on-2-joukkoa

Jarmo__EiKirj

29.2.2016 18:53

"Tällä tavalla olen saanut säkkipukuisten todistajien sanoman Inarinjärven miehestä, jonka työnimenkin sain, "Pohjolan Valo". Muistatteko kun vuosia sen jälkeen Pihon sivuillekin tuli profetia missä joku oli saanut sanat "Solna Polaris", joka on periaatteessa sama sanapari. Eikä tässä kaikki. Löydätte itse vielä näitä jos etsitte."

--------------- LAINAUS - pelastussanoma

http://www.pelastussanoma.fi/Jumalan lasten kalenteri/Luukku49.htm

(Matteus 27:47)
        Sen kuullessaan sanoivat muutamat niistä, jotka siinä seisoivat: "Hän huutaa Eliasta".

TODISTAJA NOUSEE SUOMESTA ENNAKOIMAAN ELIASTA

Tässä jakeessa puhutaan toisesta säkkipukuisesta todistajasta, jolle annoin työnimenkin, "Pohjolan Valo" ja joku toinen profetia tunsi sen nimeksi "Solna Polaris" ja varmaan löytyy muitakin. En ole ainoa Jumalan... siis jotain.. en yhtään mitään, vaan Jeesus Kristus on ja voi antaa ja ottaa kerskailijalta myös pois.
        Tämä Pohjolan Valon profeetta, äärimmäisen alas nuotionpohjalle tuhkaan sonnustautunut Jumalan ja ihmisten edessä nöyrtynyt mies nousee Inarin järven rannalta, suuren veden ääreltä, paljojen vetten ja kalansaaliitten rannalta. Melkein kuin Genesaretin järeven rannoilta, Kapernaumista, mutta eteläpäästä. Hänen veneessään ei ollut pelastusrengasta ja sellaisen hän tulee saamaan. Hänen veneensä ja pelastusrenkaansa on Jumalan pelastussanoma, jolla hän kalastaa vielä paljon kaloja Taivastenvaltakuntaa varten.

--------------- LAINAUS loppuu.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

-----------------------------------------------

"Pohjolan Valo" on yhteisnimitys - UUDESTISYNTYNEISTÄ koostuvasta TODISTAJIEN JOUKOSTA - jotka Jumala KOULUTTAA Suomessa . . .

. . . SIIS ---> Profeettoja - Apostoleja - Evankelistoja . . . NOUSEE Suomesta.

-----------------------------------------------

NYT - Huhtikuussa - TULEE tarkennus moneen ASIAAN ja Jumalan KOULUTUS - jatkuu kun KAIKKI ovat lukeneet ENSIMMÄISEN KIRJAN . . .

----------------------------------------------------------------------------

KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209/koulutus-on-------parhaillaan-kaynnissa-------)

----------------------------------------------------------------------------

Jatkuu . . . AIHEESTA ---> Solna Polaris?

• EpäileväErkki

Mikä on Jouko Pihon esittämien ennustusten keskimääräinen onnistumisprosentti? Onko kukaan moista laskenut?

• AsiallisuuttaNyt

Piholle lähetetyistä viesteistä on kysymys. Siis Pihon sivulta siirrosta.
        Lisäksi sinun pitää tutustua, että mitä tarkoittaa sana -profetia.
        Se ei ole samaa kuin ennustajaeukon sana. Ei korteista, eikä mistään maallisesta ole lainkaan tarinaa
        Profetia voi olla lohdutusta, opastusta, varoitusta tulevasta jne.
        Vihakirjoitukset uskoville ilmoitetaan ja jokainen on itse vastuussa jokaisesta kirjoituksestaan.

Kaikkien kirjoittajien on noudatettava palstoja koskevia sääntöjä. Muistathan, että olet vastuussa omasta kirjoituksestasi ja sen sisällöstä. Kirjoittajaa sitoo Suomen laki.
        Jos huomaat keskustelupalstoilla asiatonta sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle. Jokaisen viestin alapuolella on ILMIANNA-linkki, josta avautuvan lomakkeen avulla voit välittää viestin ylläpidolle. Kirjoita lomakkeeseen sähköpostiosoitteesi sekä perustelu, miksi haluat, että kyseinen viesti poistetaan.

• ukkosavosta

tyhjän saa tilaamattakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2173
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1484
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe