Liikuntatieteellinen!

Maarit__

Olen pyrkimässä tänä vuonna liikuntatieteelliseen ja kaipaisin vähän vinkkejä edellisvuosien kokelailta! Haluaisin tietää millaiset pääsykokeet ovat käytännössä? Millaisia asioita eri osa-aluiesta kysytään? Esim. mitä telinevoimistelussa pitää osata? Pärjääkö suht tavallisilla taidoilla vai pitääkö osata jotain erityistä lajiin liittyvää? Kaikki tiedot ovat todella tarpeen, joten jos voisitte kirjottaa vaikka ihan pienen jutun niistä pääsykokeista!! :)

8

1411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haet?

Riippuu varmaan haetko Jyväskylään vai Kuopioon. Kuopiossa painottuu lääketieteen puoli, Jyväskylässä liikunta.

• Sanze

Elikkäs joo, Jyväskylään olen hakemassa, missä ymmärtääkseni on Suomen ainoa liikuntatieteellinen tiedekunta!! Niinku yliopistojuttui..

• Edellinen
        Sanze kirjoitti:

Elikkäs joo, Jyväskylään olen hakemassa, missä ymmärtääkseni on Suomen ainoa liikuntatieteellinen tiedekunta!! Niinku yliopistojuttui..

Ah joo, huomasin nyt vasta, että se lääke-sana puuttu. Kuopiossahan on liikuntalääketieteellinen, siis myös yliopistokoulutus. En voi auttaa asiassa, Jyväskylän kokeista kun en tiedä.

• pahat...

Siä kai pitää osata kuper keikka ja sit kärryn pyörä ja sit laittaa tarra lenkkarit kiinni. Useimmilla kai jää tosta viimesestä kiinni se pääsy.

• olen koitellu

EI TOSIAAN KANNATA AINASKAA JYVÄSKYLÄÄ, KOSKA SINNE ON VÄHÄ VITU VAIKEA PÄÄSTÄ KOSKA PITÄÄ OSATA PUAL VOLTTI MIALUMMI MYÄS TAKAPERIN. LUISTELU ON TÄRKEETÄ JA EI LUISTELUS MUUT KO KUI NOPPEEST PYSTYS. EI TOSIAAN KANNATA OLEN KAHDESTI KOITTANUT EIKÄ TÄRPÄNNYT, MUT HAE KUOPIOON! ONNEA KUOPIOON :) :)!!!!

• Ei ! liikuntatieteelliseen...

TYÖ TILANNE ON PAREMPI KOUPIOSTA VALMISTUESSA JA PS. NE JYVÄSKYLÄNTESTIT ON AIVAN OIKEASTI SUHTEES VAIKEEMMAT KU OIKIKSEEN-. Kuopiosta saisit primitiivisemmät mahdollisuudet jatkaa elämää JA OPISKELUA. Suosittelen kaverienikin puolesta enemmän Kuopiota, koska kaverit o viihtyny siel T:kuopio

• zarah

kertokaas lisää kokemuksia niistä testeistä! siis voltti pitää osata? onks se pääseminen siitä sitte kiinni? :D entäs noi pallopelit...? kuinka hyvin pitää hallita? jos on tanssitausta, kannattaako hakea?

• Anonyymi

minkä ikäisenä kannattaa hakea vielä lt:hen? onko 50 siä tyyppejä ollut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe