Täytyy nyt todeta kun pari kertaa olen käsin yrittänyt ommella jotain että se on ihan hirveää paskaa.
Ei todellakaan opi ettei sitä neulaa pitäisi ottaa käteen, kun aina se menee ihan päin helvettiä.
Viimeksi tänään olen pari kertaa yrittänyt ommella merkkejä kiinni johonkin ja lopputulos on ollut se että tavarat on lentänyt päin seinää.
Ensimmäisellä kerralla sain "hihamerkin" puoliksi ommeltua ja aikaa meni 45 minuuttia ja sitten lanka meni täysin sekaisin. Toisella keralla en saanut yhtään ommelta tehty(vähän niinkuin aavistinki) ja eihän siitä mitän tullutkaan. Neula ei mene kankaista läpi ja uppoaa ennemmin omiin sormiin kuin kankaaseen. Noiden molempien seurauksena oli 5-10 minuuttia huutoa tyhjille seinille, tavaroiden paiskomista ja ääretöntä vitutusta.
Totesin että sai olla viimeinen kerta kun yritän ommella mitään vaativampaa ikinä. Toivottavasti nyt jo oppisi noista.
Ja tosiaan tulevaisuudessa laitan kyseiset merkit kiinni hakaneuloilla vaikka siitä joku saatanan idiootti alkaisikin itkeä. Tai sitten annan jonkun ommella ne koneella.
T: Ei enää ikinä.
Ompelun yrittäminen ja sen turhuus
parikymiieieie
1
79
Vastaukset
- käsityöalalla
Turha tuollaisesta on raivareita saada, kun ammattilaisia löytyy. Kaveripiirissä on varmaan joku, joka voi opettaa alkuun. Eikä kaikkien tarvitse osata kaikkea, sinullakin on varmasti joku muu vahvuusalue. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279