Minulla on 5-6 vuotta vanha Humaxin tallentava digiboxi käytössä vaikka minulla on digitelevisio, koska haluan tallentaa joitakin ohjelmia. Eilen yllättäen katsellessani televisiota tuli tv näytölle huomautus ”Haluatko katsoa tallennettavaa ohjelmaa” eli juuri silloin olisi pitänyt digiboxin aloittaa tallennus. Kuittasin ilmoituksen OK ja jolloin kanava vaihtui ko. kanavalle, mutta tallennus ei lähtenyt käyntiin. Myöhemmin tv:n näytölle tuli ilmoitus ”Kiintolevyn häiriö”, mutta kaikki näytti jatkuvan normaalisti. Hetkeä myöhemmin huomasin, ettei boxin kaukosäädin ei enää reagoinut valitessani tallennettujen ohjelmien listaa eikä Menusta enää löytynyt Tallennus-valikkoa. Myöhemmin huomasin että kun halusin katsoa telkkaria suoraan, en siis digiboxin kautta, se ei löydä signaalia. Olen yrittänyt etsiä kanavat uudelleen, mutta ei onnistu. Voiko olla mahdollista, että digiboxin kiintolevyn hajoaminen, olisi hajottanut telkkarin digisovittimen? Siis nyt voin katsoa telkkaria vain boxin kautta, mutta en voi tallentaa ohjelmia. Sorry pitkä sepustus.
Voiko tallentavan digiboxin kovalevyn hajoaminen h
3
191
Vastaukset
- 534377
Pitkä sepustus on aina parempi kuin sellainen äärettömän niukka ja salaileva.
Ota nyt ensiksi kaikki nämä laitteet irti sähköverkosta pariksi minuutiksi.
Ps. Kiinnostuin tästä "Hetkeä myöhemmin huomasin, ettei boxin kaukosäädin ei enää reagoinut". Minulla oli Topparissa eilen iltapäivällä tunnin verran niin ettei kaukosäädin reagoinut mihinkään. Kaiken kokeilin ja mittasin, mutta ei. Sitten yllättäen itsekseen alkoi taas toimimaan. DNA kaapeli Helsinki.- Kataxia
Kiitos vastauksestasi. Täytyypä vielä kokeilla uudelleen toimiiko laite oltuaan melkein viikoon levossa. Hankin itselleni "uuden" tallentavan digiboxin Facebookin kirpputorilta kolmella Juhla Mokalla, joten homma on siltä osin hanskassa.
- Vähän_lisää_infoa
Joidenkin digiboksien kaukosäätimet ovat monitoimi -säätimiä, jolla voi ohjata digiboksin lisäksi myös muita laitteita. Ylärivissä saattaa olla STB/TV-painike, jota painamalla ohjaus vaihtuukin tv:n ohjaukseen. Tällöin kaukosäätimellä toimii vain joitakin digiboksin ohjaustoimintoja. Painamalla uudestaan STB/TV -painiketta digiboksin ohjaus taas palaa käyttöön.
Kaukosäätimen toiminnan näkee digiboksin ledistä, joka vilkkuu kun ohjaus tapahtuu. Samaisen tarkistuksen voi tehdä kännykän kameralla, jolla näkee kaukosäätimen lähetinledin vilkkumisen, kun sen jotain painiketta painetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 761311
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o13864- 34836