Huomenta kaikille

Aspergerinfo

Kuinka teillä muilla soluilla on viikonloppu alkanut? Itselläni oikein mukavasti näin hieman yli kolmen viikon valvomisen jälkeen. Koska minulla on kolmen erittäin pätevän neuropsykiatrian ammattilaisen diagnosoimana todettu olevan tavallista vahvempi psyyke, en ole vielä joutunut Haartmaniin, sillä, Helsingistä on käytännössä psykiatriapalvelut lopetettu kokonaan. Eli, nyt siis asustelen yksin täällä kotonani ja pidän huolta itse itsestäni sen verran kuin pystyn.

Muutaman kuukauden päästä tulee kotiini Susi. Menetin rakkaan koirani melanoomaan tässä muutamia viikkoja sitten, jonka kanssa elin 24/7 13 vuoden ajan. Nyt hän on purkissa hyllyssäni, sekä kulkee mukanani ikuisesti.

Eli kotiini siis tulee isokokoinen harmaa SUSI lähiaikoina, parasta on naapureiden totutella jo ajatustasolla tähän. Minulla on synnynnäinen LAHJA tulla eläinten kanssa toimeen sekä kouluttaa eläimiä, olen "harrastellut" sitä 2-vuotiaasta asti. Itse asiassa jo ennen syntymääni. Mutta näin. Kaikkea hyvää kaikille "neuropsykiatrisesti" poikkeaville.

aspergerinfo.foorumi.eu

4

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apergerinfo
    • Aspergerinfo

Näppikseni taitaa olla hajoamassa kun kirjoitusvirheitä tulee. Eli Aspergerinfo ja taitaa tuolla linkitetynkin foorumin otsikossa on jokunen ylimääräinen, mitä ei olisi pitänyt olla. Mutta, elämä jatkuu ja kaikki on hyvin.

• JaUudenYstävänNimiOn

Hauska kuulla, että saamme uuden ystävän. Onko ihmisen paras ystävä jo fb:ssä?

• onko_OK

En harrasta naamailua. Suorastaan INHOAN kaikkien ihmisten pärstäkertoimia; olen niille nk. "allerginen". Enkä halua siedättäytyä. Valitsin näin.

Mutta kannattaa lukea Janovin kirja nimeltä HUUTO SISIMMÄSTÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1226
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      833
    Aihe