Baarissa oli ihan mukavaa kun joku päivi niminen nainen ja se oi 35 vuotias tuli juttelee ja juteltiinkin monta tuntia muun muassa sen päivin tisseistä kun se sanoi että sillä on liian isot tissit ja minä sanoin että on ne ihan sopivat. Lähdettiin myös kotiin samaan aikaan yöllä joskus ja yritin vonkata päiviä luokseni mutta ei se lähtenyt koska olihan se aika humalassa ja mentiin sitten samalla taxilla kotiin
Olin eilen baarissa
8
210
Vastaukset
- 14plus8
Pyysitkö puhelinnumeroa?
Jos hän olikin poika nimeltä Päivi?
- kjhlkjhlkj
Hienoa!!! Kun seuraavan kerran tarjoat juoman, muista maksaessasi pitää kukkaroa sen verran auki, että setelinippu näkyy.. (Ei tietentään liikaa rahaa mukaan..) Joko vaatteet on päivitetty?
- Ikis__M
Onkohan kylillä kiirinyt viestiä kulmilla asuvasta varakkaasta poikamiesperijästä? Ole nyt tarkkana noiden naisten kanssa niin eivät huijaa varoja parempiin suihin.
En pyytänyt puh numeroa mutta pyysin sen facebuuk kaveriksi
- vihatipunen
Aatteliko se pummata sulta rahat tissien piennenysleikkaukseen?
- menetkö.tänään.baariin
miltä tuntuu olla ytmien ytmi kun naiset tekee aloitteita älä välitä pimppaa saat kyllä päiviltä omaksikin jos vaan haluat miltä tuntuu olla kaupungin halutuin mies ja naiset tekee ehdotuksia
En tänään mene baariin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846