Eli boottasin tossa aamulla luurin ja aloin asentamaan sovelluksia, kun huomasin etten pääsekään Play- kauppaan sisään. Tunnus oli oikein, mutta heitti seuraavan tekstin: Kirjautuminen ei onnistu. ''Viestinnässä Googlen palvelimien kanssa esiintyi ongelma. Yritä myöhemmin uudelleen.'' Tätä siis jatkunut viimeiset 5 tuntia. Oon tässä googlaillut ratkaisua ja kaikkia ehdotettuja kienoja on tultu kokeiltua, muttei tulosta.. Olen siis Google tilini muuttanut IMAP- muotoon, sallinut evästeet, tyhjentänyt välitiedot, pari kertaa tehdasasetukset palauttanut ja uudellenkäynnistänyt pari kertaa. Alkaa pikkuhiljaa kyrpiä :D apua tarvitaan, kiitos etukäteen!
Ongelma Androidin Play- kaupan kanssa. Apua!
Vitlökssmörbatong
1
166
Vastaukset
- Trotter
Itse olin poistanut käytöstä tai piilottanut koko Play kaupan ja ongelma poistui kun sovellusasetuksista otin sen uudelleen käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096