Heh, näkyy Vitara olevan ylivoimainen yhdessä asiassa. Ylivoimaisesti vähiten myyty Citymaasturi, heh.
Heh heh hehe heeh.
UUSI VITARA
7
219
Vastaukset
- ollaan_tarkkana
Väärää tietoa, sillä vitara on toiseksi viimeisenä ja saman merkin s cross on viimeisenä. otahan asioista selkoa hieman.
- fkfjhfhfdhd
S crossiakin jo tullut kylille parit kun Nissanin leikki maasturi ei riitä metsäpalstoille ja nelikko jo arvokas.
- Ihmetellen
Miksiköhän aloittajaa vaivaa Vitaran myyntiluvut?
- lopettaja__
Missäköhän kohtaa tekstissä oli maininta, että Vitaran myyntiluvut vaivaa jotakuta? Ihmiset puhuvat, kirjoittavat ja kommentoivat paljon asioita, jotka kuitenkaan eivät heitä vaivaa millään lailla.
Aloittajaa saattaapi jopa kiinnostaa Vitaran myyntiluvut? Oletko ajatellut sitä?
- scross
Aivan sama paljonko suzukeja myydään, pääasia on minulle, että kolmen-neljän vuoden välein myyvät minulle uuden ja suht nopealla toimitusajalla. Nyt kuudes uutena hankittu suzuki ajossa ja vuoden päästä seitsemäs, jos vaan myyvät mulle.
- vitura-kuski
Mikäli minä ymmärsin tilastoja oikein , niin helmikuussa rekisteröitiin 92 kpl ja maaliskuussa 101 kpl uutta Vitaraa.
- Drimewtase
Jos mun pitäisi valita LADAN, DACIAN ja SUZUKIN väliltä, päätyisin SUZUKIIN. Saa kai sitä köyhä haaveilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748