Meidän hiirien häkissä on ihan pieniä ruskeita/harmaita liikkuvia juttuja:( Ajattelin että voisiko johtua heinästä mikä ei ole niin kovin laadukasta vai mistä? Aikasemmin en niitä ole huomannut, mutta pari päivää sitten huomasin kun katsoin tarkasti häkissä olevan pahvilaatikon pintaa. Ovatko vaarallisia? Ja mitä pitäisi tehdä?
Pikku ötökät kesyhiirien häkissä
Tyttöhiiret
3
152
Vastaukset
- Sedä
Todennäköisesti ovat tulleet heinän, purun tai kuivaruuan mukana. Tarkista pussit onko niissä elämää. Kuivaruoka kannattaa varmuuden vuoksi pakastaa ennen käyttöä muutamaksi päiväksi. Todennäköisesti ei ole hiirille vaarallisia, mutta kannattaa seurata ettei niiden turkeissa ala näkyä mitään loisiin viittaavaa ongelmaa.
Okei. Kiitos paljon:)
- Etälamautin
Mulla aikoinaan tuli hamsterin ruoan mukana, sen jälkeen oon aina pistäny ruoat pakkaseen, tälleen ötökkäkammosena ei ollut kiva kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106