Hei! Myyäänkö nykysin enään missään Game Boy Advance sp käsikonsolille akkuja?
GBA sp akku
3
128
Vastaukset
- nörttimiljoona
Enpä usko, onhan laite jo 10 vuotta vanha. Akkuja voi löytyä ehkä jossain huuto.net:stä. PS: Älä masennu jos et löydä akkuja, sillä GBA-pelejä voi pelejä voi pelata myös Nintendo DS litellä. Siellä on sellainen kolo jonne käy GBA pelit. Niitä löytyy varmasti. Muista että konsolin pitää olla LITE-malli.
- Pokefani
Omistan Nintendo DS Liten oon tietonen, että sillä voi pelata GBA-pelejä. GBA SP:llä voi pelata, myös Game Boy ja Game Boy Colorin pelejä.
- iipei
eBay:
http://www.ebay.com/itm/Rechargeable-Battery-for-Nintendo-Game-Boy-Advance-SP-Systems-Screwdriver-UE-/191818494596?hash=item2ca945f284:g:rwoAAOSwoBtW2B2q
Laadusta en tiedä. eBaystä voi joskus tulla ihan käyttökelpoista kamaa ja joskus täyttä p*skaa. Se kannattaa myös muistaa että jos ostat näiltä Suomessa toimivilta ei niin tunnetuilta firmoilta niin heidän myymänsä tuotteet saattavat tulla juuri samasta osoitteesta, hinnassa toki heidän ottamansa voitot eli parempaa tuotetta et siis välttämättä saa vaikka ns. suomalaisesta liikkeestä ostaisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184