Riittääkö patterikello?
Missä liikkeessä herää parhaiten?
5
137
Vastaukset
- Herätyys
Kaikissa niissä joissa on tarjolla niitä oikealla tiellä ja oikeassa, turvallisessa ja turvatussa, kaikile hyväksi Raamatun UT mukaisessa suunassa ja päämärä tavoitteessa pitäviä alttiuden kenkiä
Jeesuksen nimessä. valistaen. Vähäinen, tällä tiellä eteenpäin pyrkivä, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa. - babysloth
Laiskiaisenkeli herättää minut aina joka aamu.
- Herättelevä
Varmaankin HERÄTYS LIIKKEISSÄ, jos niitä olisi. Ei niissä entisissä, nykyisin paikoillaan polkeviksi pysähtyneissä, joissa on vain niitä maailmalle valkeudeksi soihdut sammuneina, maalle suolattomina nukkuvia, vähän jotenkin, vain nimeksi krist. uskonnollisia. Joita ei se Raamatun UT mukainen, kaikille hyväksi, herätykseksi Kristillisyys kiinnosta.
- RAL
http://www.hs.fi/tiede/a1390367585898
Tämä voisi herättää tarkasti oikeaan aikaan. - Hylje_Halju
Herättäkää minut jos saavutte perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717