feikkityöpaikkoja taas liikkeellä

varokaa_näitä

Feikkityöpaikkailmoitus on sellainen, jota ei löydy mol.fi palvelusta. Sellaiset tulisi kriminalisoida, koska eivät täytä virallista työpaikkahaun määritelmää: "Avoinna järjestelmässä, jota ylläpitää valtio". Se on ihan ok, että paikka on myös jossain muualla haussa, mutta ei pelkästään kylläkään riitä..
Yleensä näissä on ongelmia työsuhteessa ja sopimukset ovat myös helposti tehty kiertämään lakia, joten ei voi suositella. Kiertäkää kaukaa, jos ette löydä mollista!

6

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sytter

ei sinne molliin laita työpaikkoja hakuun kuin sellaiset yritykset jotka EI muuten saa työntekijöitä. Hyvät työpaikat menee puskaradionkautta tai lehti-ilmoituksilla, jolloin on koko maan kattava haku päällä.Vain huonopalkkaiset vähän sellaiset-sun-tälläiset ilmoittelee jossain mollissa.

• tarkasta_maksut

Tarkkana, että oikeasti palkasta perityt verot, vakuutukset, kassanmaksut, mitä niitä nyt on - oikeasti menee sinne minne kuuluukin. Ainakin jos palkanmaksun hoitaa yritys itse, eikä ammattimainen tilitoimisto.

• MiksiPitäisi

MOL:ssa ei ole kuin noin 30% avoimista paikoista. Juuri pari päivää sitten oli uutisissa.

Eikä yritysten ole mikään pakko avointa paikkaa tuonne laittaa.

Siksipä työttömien pitääkin etsiä niitä työpaikkoja monesta eri paikasta.

• sytter

suurin osa työpaikoista menee suoralla tiedolla työntekijältä toiselle, siis työpaikan vaihtajat saa ne paikat . Sen ketjun viimeinen lenkki, joku hyväksi tekijäksi tunnettu juuri työttömäksikin jäänyt saada paikan.

• kokemustakin_on

Minulle on käynyt pari kertaa niin, että kaveri vinkannut työpaikasta ja sinne mennyt onkin sitten hyssytelty, ettei pidä huudella. Yrittäjä kun on halunnut jättää verot kokonaan maksamatta. Tästä syystä valtiollisen palvelun on oltava mukana - eihän se muuten voi toimia.
      Onneksi tällaisessa tilanteessa voi aina laittaa nimettömän käräytyksen verottajalle!
      Myöskin työn oikeudenmukaisen tasaamisen vuoksi tarvitaan jokin taho, joka toimii "ideologisen demokraattisesti" tasatessaan työpaikat.

• ykshh

Katson päivittäin omia hakuasetuksia vastaavat paikat. Niistä jopa puolet on puhelin- ja ständimyyntiä tms. Nämä firmat laittavat joka päivä useaan kertaan sen saman ilmoituksen, jopa 10 parhaimmillaan. Ja sama joka päivä.

Ilmoituksia 50, joista oikeita 25. Ja sitten mainostetaan että työpaikkoja on auki 10000...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe