Urheilusta, tulevaisuus tulee tämän näyttämään. Naisten hormonien käyttö on kovaa näissä lajeissa. Annokset ovat pienempiä mutta aiheuttavat pysyviä muutoksia naisille. Ikävää että heikkopäiset pilaavat henkisen ja fyysisen terveytensä kyseisellä lajilla ja douppaamalla.
Fitnes kaukana terveelisestä
7
148
Vastaukset
- Tietopankki110
Aika vahvat mielipiteet on sinulla. Minusta on hienoa että urheilu on lisääntynyt nuorten keskuudessa ja sitä ihaillaan.
Luultavasti itse olet ylipainoinen kyykkyvatkaaja joka on vain kateellinen.
Kaikessa voi itse päättää meneekö liian pitkälle vai pysyykö kohtuudessa.
Terveisin Fitness harrastaja.- Aineitakäytetään
Fitness harrastaja, erehdyit arvailussasi. Mutta sellaista se on.
- rahatjaterveys
Aloittaja on oikeassa. Ja sitten vielä kaiken maailman Fitfarmit ym rahastavat naisia joilta pahimmillaan menee terveys huonojen ohjeiden takia.
- sdfff333
Eihän sillä fitnessillä (varsinkaan kilpailu) ole mitään tekemistä terveellisyyden kanssa.
Onneksi suurin osa nuorista ei tuhoa terveyttään tuolla, vaan pitävät järjen mukana hommassa.
Kyllähän tuosta jotain näyttöä taitaa olla ja terve järkikin sanoo että jos pudotat rasvaprosentin jatkuvasti alle 5 niin varsinkin naisilla ongelmat alkavat. Kilpirauhanen taitaa ensimmäisenä tiltata. - alallaollut
On erittäin outoa kun fitneskilpailijoilla on nariseva ääni vaik ikää ei ole paljoa. Mistä kertoo? Siitä et testoa on käytetty. Eilen katoin kaks jaksoa fitnes naisista. Voi sitä matalaa ääntä. Kun ei kunnon testejä ole, näin käy.
- eimaailmanvahvinnalle
Pitää erottaa liikunta (harrastusurheilu) ja kilpaurheilu toisistaan. Aika harva laji kilpa- ja huipputasolla on enää terveellistä. Enemmän ja vähemmän raihinaisia ne on kaikki urheilijat ja yllättävän monen ura katkeaa urheiluvammoihin. Vastaavasti fitness- ja muut bodylajit (ei voimailulajit) harrastustasolla, oikeilla suoritustekniikoilla ja ruokavaliolla ovat todella hyviä ja terveyttä edistäviä lajeja.
- jrhpeurhgåqeir
Näimpä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882