Ostetaan siis lexin materiaalipaketti mahdollisimman nopeasti. Tarjoa hinnan kera! :)
Laitan sähköpostini alle mikäli tarjouksia tulee. :)
Ostetaan lexin itseopiskelumateriaalit
13
417
Vastaukset
- häkähäkkinen
Mul olis vuoden 2013 itseopiskelumateriaali. Poltteleeks???
- Lexoikis1
Monella lähtisi?
- hakahakkinen
No ei ainakaa alle satasella lähde.
- Lexoikis1
No painu vittuun sitten saatanan munapää
- oikkikseenhakijja
Mulla ois puolet vuoden 2011 itseopiskelumateriaalista ja itse kirjoitetut muistiinpanot vuoden 2013 valmennuskurssilta. Lisäksi minulla olisi osittain palaneet materiaalit tältä vuodelta, jotka siis syttyivät vahingossa viime viikonloppuna palamaan, mutta sain tulen nopeasti sammumaan virtsaamalla papereiden päälle. Koko setti lähtee 50 eurolla.
- seppotepponen
Hyvä ettet hakenut kauppikseen
- oikkikseenhakijja
Minulla on myös kauppiksen materiaalit, mutta ne ovat myös vähän tuhoutuneet. Parilla tonnilla lähtee..
- seppotepponen
Kuten jo aikaisemmin totesin "hyvä ettet sinne kauppasurkeaan hakenut", sillä Suomessa on jo liikaa huonoja kauppamiehiä. Hyvä näin.
- Lexoikis1
Painu vittuun sitten saatanan munapää
- seppotepponen
Haista sinä paska!
- Eiei
Joo
- hähähähh
Ei kai
- hahhhh
nauroin ihan liikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015