Minulla on kissa siskokset (molemmat noin. 4kg) ja pieni (5kg) sekä iso (40kg) koira. Nytten sitten olisi suunnitteilla mennä vanhempien luokse jotka ovat muuttaneet Saksaan, jonkin ajan päästä ja viettää siellä koko kesä ja lemmikit tarvisi mukaan. Tietenkin tuo iso koira pitää laittaa ruumaan, niinkuin kaikki yli 8kg, mutta onko mahdollista, että yksi ihminen ottaa kaksi kissaa ja pienen koiran käsimatkatavaraksi? Vai pitääkö esim molemmat kissat laittaa myös ruumaan ja ottaa pelkkä koira käsimatkatavaraksi vai voiko niinkään montaa laittaa ruumaan. Kuitenkin haluasin kaikki 3 käsimatkatavaraksi, mutta eihän kaikki kolme edeltävän tuolin alle mahdu. Äh, yritin finnairilta katsoa, mutta ei löydy vastausta, joten päätin luottaa teihin. Kiitos jos vastaat ja autat minua tietämätöntä. :)
kaksi koiraa ja kissaa lennolle
eläintarhanainen
1
120
Vastaukset
- fep
Tuolta löytyy tietoa: http://www.finnair.com/fi/fi/information-services/baggage/pets/flying-with-pet
Ja tuon kahdeksan kilon painorajan kanssa tulee ottaa huomioon, että se on eläimen ja kuljetuslaatikon tms. maksimi yhteispaino eli olisit viemässä kolmea kassia tahi laatikkoa matkustamoon (pitkälti toistakymmentä kiloa)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220