http://www.kainuunsanomat.fi/kuhmolainen/kuhmo/kuhmolaismies-kaahasi-sotkamossa-yli-kahtasataa/
Auto ja omaisuus valtiolle. Kuva lehtiin ja sukulaisille puhuttelu. Ikuinen ajokorttikielto tuollaisille...
Kaaharit kuriin
15
666
Vastaukset
- TTMRTTY
Auto ja omaiset valtiolle ja ikuinen porttikielto autoihin..... Mukavaa kai se on päästellä välillä vähän reippaampaa vauhtia.
jos haluatte käydä tuota autoa ihailemassa niin auto(Nissan) on parkissa eteläpuolentien varressa
- ohiajanut
mitä siinä on nähtävää jonkun romu veisi pois vain ja eikös kyseisestä nissanista ole ollutkin juttuajotain juttua
- koo78m
ei muuten ole se nissani kyseinen mikä tuossa lehden jutussa on ollut
- Esimerkkejä_tuomioista
Vittu mikä pelle, menisi käsi oikeasti ajamaan kilpaa.
Vaan eihän tollaset vatkulikädet mitään uskalla.
Toivottavasti tulee tuomiota sen verran että muistaa paremmin käyttäytyä liikenteessä. - Mobireksilli
Joo. Kyllä asia on niin, että tuollaiset kaaharit pitäisi vuodeksi pistää telkien taa, ja jokaisena aamuna pyöräyttää sikalan lietesäiliössä - vaatteet päällä!!!
- Maalataantaas
Ja alkoholilla osuutta - - -
http://www.itahame.fi/incoming/article2260720.ece/ALTERNATES/w980/1424175.jpg - Riistapekka
Silittelevät päätä...mutta tapappa susi tai hirvi,joudut linnaan ja sakkoihin varmasti....
- keski-iän.kriisikö
Nimi julkiseksi. Teko on jo sen verran törkeä. Ja ehdotonta vankeutta se 3 kk niin joutuu oikeesti miettimään siellä Sukevalla mitä tulikaan tehtyä.
Mutta onneksi kyllähän toi temppu joka tapauksessa tekijälleen rahaa maksaa melkoisen summan. Mutta rangaistukseksi se ei riitä. - niinonnn
OLIKO PIRKKA VOLKKARI 1.2 TSI KONEELLA EIKÖ NE KULJE YLI 300 KM
- häkäpönttö
niin ja se on niitä päästöhuijausvehkeitä.. ei kai sitä muuten niin lujaa pääse.
- Kaaharillesakkojapaljon
Joko auton merkki selvillä?
- TELETAPPIKO
skoda 120
- duesemberg
Mitä ne piipittää, kyllä se niin on , että auto liikahtaa.
Olin kerran ojan puolen paikalla, kuski liikautti oikein reilusti viisaria. - mallikurkku
vitun pöljääää heeh osta linjabiili edes tiedät mikä se on? heh heh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184