Hetken sivusta seurasin paikallisen laulukuoron harjoituksia ja kuulin surullisen kauniin laulun:
"Jos ei vois kevät tullakaan vaikka saapua aika sen ois..."
Päätin heti etsiä lisätietoja teoksesta, vaan eipäs Google sen paremmin kuin Youtubekaan osannut kertoa mitään - outoa...
Mahtaisko joku tämän palstan lukijoista tunnistaa laulua?
Kenen tekemä on laulu: "Jos ei vois" ?
7
1504
Vastaukset
- Laulut
Tämän löysin. Sanat ainakin sopii tähän. Linkki:
http://jpmv.livejournal.com/107471.html - Laulut
Tämän löysin sanat ainakin samat. Linkki:
http://jpmv.livejournal.com/107471.html- Laulut
OLi palvelin virhe tuli siksi kuitenkin kaksi kertaa.
- Eilinen-Lumoutuja
Kiitos, mutta tuon olin kyllä nähnyt jo itsekin. Vaan kun siitä ei selviä tekijöitä eikä ole mitään linkkiä, josta voisi kuunnella laulua. Tänään kun olen kuunnellut muuta, niin en enää edes muista säveltä.
- Youtubestalöytyy
Pasi Kauniston esittämänä.
Laita hakusanoiksi ensimmäinen rivi. - Sini1984
Jos vielä kaipailet tietoa tästä laulusta, niin se on amerikkalainen kansansävelmä, josta sovituksen on tehnyt Kurt Kaiser. Kappaleeseen suomenkieliset sanat on laatinut Hilkka Norkamo. Löytynee jotain naiskuoroliiton vuoden 1998 julkaisusta. Tämän enempää tietoa kappaleesta minulla ei ole, mutta nuotti siihen minulta kyllä löytyisi. ;)
- vähänlisää
Kappaleen nimi on Jos ei. Levyttäneet ainakin Sinikellot v. 1986 älppärillä Nauravat silmät ja Kuusankosken musiikkiluokat v. 1999 älppärillä Laulukaari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337