Tulipa nähtyä semmosta että huuuuuuhhhhhuuuuuu ikänä en ois uskonu
HUUUUUHHHHHUUUUUUU
12
802
Vastaukset
- uteleva
Noh mitäpä näit?
- reilureima
Varmaan sai muutaman sekunnin erektion katseltuaan juustohöylää.
- Hanhiniemi
Niin sen täytyi olla, niin se olikin.
- ekoporo
Huuhkajan!
Ei se muu voinut olla.
Tullaan Juhannukseksi katsomaan - joulupukki.sanoo
Sitäpä voi vain yrittää arvailla. Huuhkaja se ei ole. Ei myöskään sika. Pysykäähän sovussa.
- TissitapaniJakassikaisa
Tissit?
- tosiseon
Mie näin saman.
- olvaa
sinhisen punanaamane kaljahkäki
Ensiviikolla katellaan mistä on kysymys......
- joulupukki.sanoo
olsko ollut hyvärilän homo
- homoxezuellas
Ei se oli Peltovuoman homo
- aikalillamuna
Alottaja löysi viimeinki peilin hyysikästänsä ja pakkohan se oli kattoa siihen. Alle 4 centtimetriä seiskokissa. Mitä niiku olit omasta mielestä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144