sellaisia vanhoja lastenloruja kuin
kuuloke kuuloke
kiikari kiikari
räkätorvi
haitari
nappi
ruisku
pommi
Voiko lapselle opettaa
4
108
Vastaukset
- voivoivoivoivoi
Voi.
- ymmärrysheiälyäläjätä
Ei ole millään lailla tarpeen tai opeta yhtään mitään.
- Poispoistommoset
No ei voi! Missään nimessä ei voi. Ajattele nyt!!!!!
- korpin.äänellä
Olen itse kuullut tuon lorun vähän toisenlaisena. Olen ajatellut ladella näitä lapsenlapsille. Olen jo entententen..., peukalopotti, suomensotti... ja joitakin muita loruja opettanut. Mutta nyt kun otit esille, kysäisen lapsen vanhemmilta, he saavat päättää, minä en loruasi paheksu.
Itse kun laulan paljon, pohdin laulujen, iskelmien, hengellisten laulujen, joululaulujen, virsien ja kansanlaulujen sanoja (osaan niitä useita ulkoa ja lapset pyytävät laulamaan). Niissä on kovin raskaita ja dramaattisia tekstejä. Jos lapsi kysyisi jotain sanoista, enpä tietäisi, miten kertoisin. Niinpä valikoin laulelmia sanojen mukaan, harmi, koska joissakin surkea-sanaisissa lauluissa on kaunis sävel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220