Moro
Oon siis aikas yksinäinen ja masentunut 19v mies Tampereen seudulta.
Olen myös kyllästynyt tämänhetkiseen elämään ja kaipaisin jotain edistystä. Olisiko kenties ketään muuta masentunutta ihmistä joka olisi valmis selviytymään paskasesta pohjamudasta?
Tarvitsen ihmistukea selviytyäkseni. Yksinäisyys on liian perseestä. Olen kokenut myös sitä onnellista elämää, ai ai kun tekis mieli palata siihen eikä sen pitäisi edes olla kauhean vaikeaa...
Viestiä voi myös laittaa:
makeksi@suomi24.fi
Yksinäisyydestä ja masennuksesta selviytyminen ?!
6
484
Vastaukset
- haluaisinauttaa
Onko sulla kikkiä? :o
- Juggis2
yuggis_ kirjoitti:
Ei vaan sillä on penis.
Tunge löylykauha perseeseen..........
...............
....
.
......
.
.....
- vertaistukeee
laitoin sulle spostia
Hei Makeksi!
Hienoa että olet uskaltanut kirjoittaa yksinäisyyden ja masennuksen tunteistasi. Vertaistuen hakeminen tilanteessasi on askel eteenpäin. Oletko hakenut jo jostain muualta vertaistukea, monissa paikoissa on yksinäisille ryhmiä, joissa pääsee jakamaan kokemuksiaan ja tapaamaan muita ihmisiä.
Jos olet töissä, voisitko saada työterveyden kautta apua masentuneisuuteen? Tai jos opiskelet, voisitko ottaa yhteyttä esimerkiksi terveydenhoitajaan?
Vertaistukiryhmiä löytyy esim. Mieli Maasta ry:n toimipisteestä Tampereelta. Ryhmiin voi mennä kuka tahansa, joka kokee tarvitsevansa vertaistukea. (http://mielimaastary.fi/ Etusivu.php)
Seurakunta tarjoaa myös keskusteluapua, joko kasvotusten tai puhelimitse, esimerkiksi palveleva puhelin.
Harrastusten kautta pääsisit tapaamaan muita ihmisiä, jolloin yksinäisyyden tunteet saattaisivat helpottaa.
Toivomme, että löydät avun vertaistuen kautta. Tsemppiä kevääseen!!!
Kalajoen Rovastikunnan Saapas,
Sonja, Henna, Annika- Inka2016
Hei, mä näin koskettavan ja hauskan animaation ihmisen tunteista ja fiiliksistä. Käykää ihmeessä tsekkaamassa yle areena ja hae Some-Suomi tai http://areena.yle.fi/1-3537753. Tsemppiä kesään kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748