Oon jo 8 luokalla, ja viimeks olin ihastunut 1 luokalla. Olen itse poika, ja homo en ole. Pikemminkin ällöttää ajatella, että olisin pojan kanssasuhteessa. Mikä vikana?
Ei ihastusta yli 7 vuoteen
Renzar
2
122
Vastaukset
- Olikoapua
sinussa ei ole mikään vikana. Et ole vaan nyt ihastunut kehenkään ite ihastuin ekan kerran 7 luokalla ja olen 9 luokalla. en voi pakattaa ihastumaan kehenkään etkä sinä itteäsi odata vain kyllä sinä tytön löydät. :)
Hei
Sinussa ei todellakaan ole mitään vikaa! On täysin luonnollista, ettei tuohon ikään mennessä vielä ole kokenut ihastumisia, monilla ei ole vielä ainuttakaan sinun iässäsi.
Anna ajan kulua rauhassa, keskity kouluun ja harrastuksiin. Ihastuminen tulee ajallaan, usein silloin kun vähiten itse yrittää.
Iloa kevääseen!
Pappi Elisabet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748