Onko kokemuksia Algarvessa lomailusta lokakuun loppupuolella? Mahtaisiko olla kohtuullisen lämpimät kelit? Hellettä en haluaisikaan, mutta jos siinä 20 - 22 astetta olisi? Onko esim. Albufeirassa palvelut toiminnassa?
Algarve lokakuussa?
2
551
Vastaukset
- lagosilainen
Olen paljon Lagosissa lokakuusta kesään. Lokakuun lopulla oli nyt viimeksi noin 23-27 astetta ja vielä joulun allakin auringonottokelit. Syysyöt ovat lämpimämmät kuin keväisin, vaikka päivälämmöt olisivat samatkin.
Ainakin täällä lähes kaikki paikat ovat auki kesät-talvet, mitään ei puutu.- nurri
Kiitos vastauksesta! Kuulostaa hyvältä! Vuodet ovat tietysti erilaisia ja säät vaihtelevat, mutta voisi siis odottaa ihan kohtuullisen mukavan kesäistä säätä lokakuussakin.
En ole koskaan (vielä) Algarvessa käynyt, mutta olen jotenkin käsityksessä, että Lagos taitaisi olla Albufeiraa viehättävämpi paikka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249